Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Har opplevd en tung periode i livet nå og har ikke lyst på mat. Er i dyp sjokk, kvalm og dårlig. Bør jeg dytte i meg mat med tvang for at baby skal ha det hun skal ha? Jeg ammer enda, baby er 7 måneder gammel og spiser 3 til 4 måltider med fast føde i løpet av dagen. Anonymous poster hash: 7f0cd...26e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 ungen får det den trenger. men for din egen del så bør du tvinge i deg litt. for å få energi og for å ikke gå tom for næring. det gjør deg i allefall ikke noe bedre rustet til å takle det du går igjennom. om du klarer så spis nutrilettbarer og lignende som er lite men næringstett. ta vitaminer og velg det som inneholder mest viktig når du først skal spise noe. håper du har noen som du kan snakke med og som kan støtte deg og barnet nå. klem. Anonymous poster hash: b4545...04a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 ungen får det den trenger. men for din egen del så bør du tvinge i deg litt. for å få energi og for å ikke gå tom for næring. det gjør deg i allefall ikke noe bedre rustet til å takle det du går igjennom. om du klarer så spis nutrilettbarer og lignende som er lite men næringstett. ta vitaminer og velg det som inneholder mest viktig når du først skal spise noe. håper du har noen som du kan snakke med og som kan støtte deg og barnet nå. klem. Anonymous poster hash: b4545...04a Har ingen å snakke med dessverre. Skal se om jeg får i meg litt mat, men ser mørkt ut akkurat ikveld. Anonymous poster hash: 7f0cd...26e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 ungen får det den trenger. men for din egen del så bør du tvinge i deg litt. for å få energi og for å ikke gå tom for næring. det gjør deg i allefall ikke noe bedre rustet til å takle det du går igjennom. om du klarer så spis nutrilettbarer og lignende som er lite men næringstett. ta vitaminer og velg det som inneholder mest viktig når du først skal spise noe. håper du har noen som du kan snakke med og som kan støtte deg og barnet nå. klem.Anonymous poster hash: b4545...04a Har ingen å snakke med dessverre. Skal se om jeg får i meg litt mat, men ser mørkt ut akkurat ikveld. Anonymous poster hash: 7f0cd...26e Uff, er det ingen du kan ringe? Håper ting blir bedre for deg. Stor klem Anonymous poster hash: b7897...e18
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 er du alenemor, så vil jeg anbefale deg å ta en tur til fastlege eller helsestasjon. der er det noen som kan hjelpe deg. du kan ikke gå sånn uten mat med ansvar for et lite barn. dersom du får mangel på noe, kan du blir svimmel og faktisk besvime. Anonymous poster hash: b4545...04a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 havregrøt og vann Anonymous poster hash: 89383...179
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå