Gå til innhold

Næring og amming, spørsmål!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opplevd en tung periode i livet nå og har ikke lyst på mat. Er i dyp sjokk, kvalm og dårlig. Bør jeg dytte i meg mat med tvang for at baby skal ha det hun skal ha? Jeg ammer enda, baby er 7 måneder gammel og spiser 3 til 4 måltider med fast føde i løpet av dagen.

Anonymous poster hash: 7f0cd...26e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ungen får det den trenger. men for din egen del så bør du tvinge i deg litt. for å få energi og for å ikke gå tom for næring. det gjør deg i allefall ikke noe bedre rustet til å takle det du går igjennom. om du klarer så spis nutrilettbarer og lignende som er lite men næringstett. ta vitaminer og velg det som inneholder mest viktig når du først skal spise noe. håper du har noen som du kan snakke med og som kan støtte deg og barnet nå. klem.

Anonymous poster hash: b4545...04a
Skrevet

ungen får det den trenger. men for din egen del så bør du tvinge i deg litt. for å få energi og for å ikke gå tom for næring. det gjør deg i allefall ikke noe bedre rustet til å takle det du går igjennom. om du klarer så spis nutrilettbarer og lignende som er lite men næringstett. ta vitaminer og velg det som inneholder mest viktig når du først skal spise noe. håper du har noen som du kan snakke med og som kan støtte deg og barnet nå. klem.

Har ingen å snakke med dessverre. Skal se om jeg får i meg litt mat, men ser mørkt ut akkurat ikveld.

Anonymous poster hash: 7f0cd...26e

Skrevet

ungen får det den trenger. men for din egen del så bør du tvinge i deg litt. for å få energi og for å ikke gå tom for næring. det gjør deg i allefall ikke noe bedre rustet til å takle det du går igjennom. om du klarer så spis nutrilettbarer og lignende som er lite men næringstett. ta vitaminer og velg det som inneholder mest viktig når du først skal spise noe. håper du har noen som du kan snakke med og som kan støtte deg og barnet nå. klem.Anonymous poster hash: b4545...04a

Har ingen å snakke med dessverre. Skal se om jeg får i meg litt mat, men ser mørkt ut akkurat ikveld. Anonymous poster hash: 7f0cd...26e

Uff, er det ingen du kan ringe? Håper ting blir bedre for deg. Stor klem

Anonymous poster hash: b7897...e18

Skrevet

er du alenemor, så vil jeg anbefale deg å ta en tur til fastlege eller helsestasjon. der er det noen som kan hjelpe deg. du kan ikke gå sånn uten mat med ansvar for et lite barn. dersom du får mangel på noe, kan du blir svimmel og faktisk besvime.

Skrevet

havregrøt og vann

Anonymous poster hash: 89383...179

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...