mamma_bergen Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Hvordan er deres holdninger til barna deres og godteri? Jeg kan spise sjokolade flere ganger i uken, men det er uten at minimeg vet det Jeg tillater det nok innimellom, men hun vet at det er forbeholdt helgene
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 samme her.. Tenkte mini ikke fikk det med seg helt til hun sa "åhh mamma jeg gleder meg til å blir stor! da skal jeg også spise sjokolade når det er mørkt ute samme som deg :-p" Anonymous poster hash: 975bd...493
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Denne overskriften bare ropte på meg Nå har jeg ikke barn selv enda, men spiser sjokolade daglig. Holder meg til mørk, mørk sjokolade, for tåler ikke sukker og melk. Men bare eeeelsker sjokolade Får jeg barn vil jeg nok også være litt forsiktig med å vise hvor mye sjokolade jeg faktisk spiser. Mørk sjokolade er jo sånn sett sunt, men ønsker ikke at barn skal synes det er ok å spise det så ofte, for de skiller jo gjerne ikke mellom sunn sjokolade og usunn sjokolade. Vanlig godteri ville jeg ift barna forbeholdt helgene, ja. Anonymous poster hash: f5c32...df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå