Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Ved hvilken alder slutter man å bruke alderen mot en person ved å si "du er jo så ung"? Vil en person som fikk barn i ung alder alltid bli sett på som ung forelder? Anonymous poster hash: d233e...86b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Syns selv at jeg sluttet å være ung når jeg ble 30 år. Da er man jo faktisk nesten halvveis til pensjonsalder. Anonymous poster hash: 5b209...2ae
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg tror det kommer an på personen som ser og hvilke erfaringer og livssyn den har. Jeg får stadig høre på jobb "du som er så ung"..... vel, jeg anser ikke 43 som så veldig ungt, men velger å ta det som et kompliment Anonymous poster hash: c6bf0...720
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg synes jeg er en ung mor for mitt første barn, da jeg fikk henne som 19åring... men jeg føler meg ikke ung, har mer livserfaring enn mange på min alder. Er nok derfor jeg må ha eldre menn
ms.Pond Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 For noen vil man vel alltid være ung, fordi de ble kjent med deg som ung (og antakelig er en del eldre enn deg). Jeg blir fortsatt kalt ung av flere, jeg er over 30 og anser meg selv som godt voksen. Regner med barn og tantebarn synes jeg er utgammel. Men tenker som så at alt er vel relativt. Jeg kommer sannsynligvis alltid til å tenke på gutten min som "lillegutt", selv om han blir både 30 og 40 og får egen familie.
Caprica Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg føler meg ung, men siden jeg er over halvveis til 70 er det kanskje ikke alle som er enige i det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå