Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Hva skal jeg gjøre,når jeg vet att både min kjære og jeg,er veldig interessert i sex,men har det ikke så ofte som vi hadde.Har prøvd å prate med henne om det,men får ikke noe ordentelig svar.Jeg vet att hun har en dildo i nattbordsskuffen og att hun bruker denne,i stedenfor att hun sier til meg,att hun har lyst på sex. Jeg vet att jeg er dårlig på forspill,men har også fortalt henne,att hun må sifra om det er noe hun vil og att vi tar det derfra. Er det noen som har noen råd eller gode forslag,til hva jeg skal gjøre? Håper på mange forslag og gode råd. Anonymous poster hash: 38550...a75 Anonymous poster hash: 38550...a75
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Kan hun være av typen som sliter med å forklare hva hun liker? Eller at hun er lei av null forspill, og derfor fikser "det selv". Mannen her er også dårlig på forspill. Og er igrunn lei av å forklare hva jeg liker. Hvor vanskelig er det liksom... Må nesten finne ut hvorfor det er slik. Og når du finner ut hva problemet faktisk er, så er det mye lettere å gi råd. Anonymous poster hash: d5f1e...ef7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Hva skal jeg gjøre,når jeg vet att både min kjære og jeg,er veldig interessert i sex,men har det ikke så ofte som vi hadde.Har prøvd å prate med henne om det,men får ikke noe ordentelig svar.Jeg vet att hun har en dildo i nattbordsskuffen og att hun bruker denne,i stedenfor att hun sier til meg,att hun har lyst på sex. Jeg vet att jeg er dårlig på forspill,men har også fortalt henne,att hun må sifra om det er noe hun vil og att vi tar det derfra. Er det noen som har noen råd eller gode forslag,til hva jeg skal gjøre? Håper på mange forslag og gode råd. Anonymous poster hash: 38550...a75 Anonymous poster hash: 38550...a75 Hva gjorde dere tidligere? Hadde dere mer forspill da? Hvis du vet at dere hadde mer forspill tidligere, så prøv å huske hva hun likte ekstra godt den gangen. Og så er det mye i det med at forspillet begynner lenge før sexen for mange damer. Er hun sliten så er det kanskje "enklere" med en rask rundt med dildoen enn om hun må "prestere" noe sammen med deg. Det betyr ikke nødvendigvis at hun ikke vil ha sex med deg, men bare at hun er sliten. Så ikke se på dildoen som en trussel mot deg (selv om jeg forstår at det kan føle slik, og også såre at hun "foretrekker" en rask runde med den enn med deg). Det at hun tross alt bruker en dildo viser at hun har god sexlyst, og da er dere allerede langt på vei i riktig retning. Kjøp inn noe god massasjeolje og overrask henne en dag med å skjemme henne litt bort. Ha middagen ferdig til hun kommer hjem, ta med barna ut så hun kan kose seg med f.eks. å bare slappe av, lese en bok eller lignende. Etter at barna har lagt seg kan du få henne med på å ta et bad sammen. Eller bare masser henne. Først bare vanlig massasje, så etter en stund kan du se om du får en respons på mer intim massasje, nærme deg forsiktig. F.eks. masser baksiden av rygg, sete og bakside lår, og så stryker du "tilfeldig" hendene langs innsiden av lårene hennes, nesten opp i skritten, men ikke helt. Masser litt lenger tid på sete og bakside lår, og nærme deg igjen skrittet. Få henne til å snu seg rundt, masser forsiktig mage og bryst, stryk nedover beina hennes igjen og gjør det samme på fremsiden, stryk hendene forsiktig nærmere skrittet innimellom. Kyss henne, brystene hennes..... osv Vær hele tiden veldig oppmerksom på hennes reaksjon. Hvis du merker at hun bare blir mer og mer døsig og søvning så avslutter du massasjen og gjør ikke mer den kvelden, da trenger hun nok å sove. I så fall gjentar du det en annen kveld. Vær oppmerksom hvis hun under massasjen kommer med lyder som tyder på om hun blir opphisset, spør henne om det er godt, gjør mer av det det virker som hun liker ekstra godt. Du kan til og med etter hvert inkludere dildoen hennes, la den gjøre noe av "jobben" mens du fortsetter å massere henne. Har dere noen spesielle preferanser, noe dere brukte å gjøre tidligere, så henter du frem "gamle kunster". Hvis hun begynner å gjøre noe som du setter pris på, som er godt for deg, så vis henne det, enten med lyder, eller rett og slett si at det er så godt der. Gi henne tilbakemeldinger også. Kanskje du plutselig finner ut at forspill er noe du virkelig elsker, når dere bare får tak på det Det med forspill har for meg med vilje å gjøre. Kanskje er det ikke så viktig for deg å ha forspill før sex, men hvis det er viktig for henne, så ER det også viktig for deg hvis du skal få deg noe Vil du ha sex med henne så må du gjøre forspillet viktig, du må gjøre det oppriktig. Du må gjøre det fordi du vil glede henne, vise henne hvor mye du begjærer henne. Jeg er temmelig sikker på at du vil begynne å like det også, hvis du virkelig går inn for det. Sensualitet er fantastisk godt og bringer to parter nærmere hverandre både i og utenfor sengen. Og hvis det gjøres riktig så kan det være utrolig opphissende også! Det at du har forsøkt å snakke med henne og at du har sagt at hun skal si fra om hva hun vil ha - det er bra, det viser at du har vilje. Men det er også her det kan gå galt. Kanskje har hun vanskelig for å snakke om sex? I så fall vil det at du vil ha henne til å snakke ikke føre særlig langt. Noen kan ha nytte av å skrive hva de vil, synes det er enklere enn å snakke om det. Kanskje hun egentlig bare vil forføres, ikke være nødt til å forklare alt du skal gjøre? For mange vil da tenningen utebli, blir ikke mye spenning igjen. Kanskje hun føler at du "fraskriver" deg noe av ansvaret siden du gjerne gjør, bare hun forteller deg hva? Ikke misforstå - dette er ikke noe kritikk av deg! Skriver dette bare for å vise at det er mye som kan ligge bak. Du skriver at du er dårlig på forspill. Men bestem deg for at det skal du blir sabla god på! Hva er det som gjør at du føler forspill er vanskelig? Føler du deg hemmet, ikke kreativ nok, ikke hatt erfaring med det før? Eller gir hun deg lite tilbakemelding under forspill på hva som er godt for henne, slik at du ikke greier å "lese" henne? Eller har du kanskje ikke vært så god til å være oppmerksom på hennes signal tidligere? (Ofte er det jo en kombinasjon...) Kast deg ut i det - se på det som en spennende og gledefylt utfordring å skulle bli god på forspill Med å starte denne tråden viser du jo at du har viljen! Ps... Og husk at hudkontakt skaper nærhet, det øker viktige hormoner i kroppen som går på lykke og tilknytning til hverandre. Så pass på at du gir henne en god klem, stryker på henne, masserer skuldrene hennes, holder litt rundt henne i hverdagen uten å forvente sex der og da. Bare vis at du bryr deg og liker å være nær henne uten at du forventer mer. Pps... og jeg mener selvfølgelig at begge to har ansvar for at sexlivet skal fungere. Men her har jeg bare tatt tak i det du skriver. Lykke til Anonymous poster hash: 50019...111
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Hva skal jeg gjøre,når jeg vet att både min kjære og jeg,er veldig interessert i sex,men har det ikke så ofte som vi hadde.Har prøvd å prate med henne om det,men får ikke noe ordentelig svar.Jeg vet att hun har en dildo i nattbordsskuffen og att hun bruker denne,i stedenfor att hun sier til meg,att hun har lyst på sex. Jeg vet att jeg er dårlig på forspill,men har også fortalt henne,att hun må sifra om det er noe hun vil og att vi tar det derfra. Er det noen som har noen råd eller gode forslag,til hva jeg skal gjøre? Håper på mange forslag og gode råd. Anonymous poster hash: 38550...a75 Anonymous poster hash: 38550...a75 Hva gjorde dere tidligere? Hadde dere mer forspill da? Hvis du vet at dere hadde mer forspill tidligere, så prøv å huske hva hun likte ekstra godt den gangen. Og så er det mye i det med at forspillet begynner lenge før sexen for mange damer. Er hun sliten så er det kanskje "enklere" med en rask rundt med dildoen enn om hun må "prestere" noe sammen med deg. Det betyr ikke nødvendigvis at hun ikke vil ha sex med deg, men bare at hun er sliten. Så ikke se på dildoen som en trussel mot deg (selv om jeg forstår at det kan føle slik, og også såre at hun "foretrekker" en rask runde med den enn med deg). Det at hun tross alt bruker en dildo viser at hun har god sexlyst, og da er dere allerede langt på vei i riktig retning. Kjøp inn noe god massasjeolje og overrask henne en dag med å skjemme henne litt bort. Ha middagen ferdig til hun kommer hjem, ta med barna ut så hun kan kose seg med f.eks. å bare slappe av, lese en bok eller lignende. Etter at barna har lagt seg kan du få henne med på å ta et bad sammen. Eller bare masser henne. Først bare vanlig massasje, så etter en stund kan du se om du får en respons på mer intim massasje, nærme deg forsiktig. F.eks. masser baksiden av rygg, sete og bakside lår, og så stryker du "tilfeldig" hendene langs innsiden av lårene hennes, nesten opp i skritten, men ikke helt. Masser litt lenger tid på sete og bakside lår, og nærme deg igjen skrittet. Få henne til å snu seg rundt, masser forsiktig mage og bryst, stryk nedover beina hennes igjen og gjør det samme på fremsiden, stryk hendene forsiktig nærmere skrittet innimellom. Kyss henne, brystene hennes..... osv Vær hele tiden veldig oppmerksom på hennes reaksjon. Hvis du merker at hun bare blir mer og mer døsig og søvning så avslutter du massasjen og gjør ikke mer den kvelden, da trenger hun nok å sove. I så fall gjentar du det en annen kveld. Vær oppmerksom hvis hun under massasjen kommer med lyder som tyder på om hun blir opphisset, spør henne om det er godt, gjør mer av det det virker som hun liker ekstra godt. Du kan til og med etter hvert inkludere dildoen hennes, la den gjøre noe av "jobben" mens du fortsetter å massere henne. Har dere noen spesielle preferanser, noe dere brukte å gjøre tidligere, så henter du frem "gamle kunster". Hvis hun begynner å gjøre noe som du setter pris på, som er godt for deg, så vis henne det, enten med lyder, eller rett og slett si at det er så godt der. Gi henne tilbakemeldinger også. Kanskje du plutselig finner ut at forspill er noe du virkelig elsker, når dere bare får tak på det Det med forspill har for meg med vilje å gjøre. Kanskje er det ikke så viktig for deg å ha forspill før sex, men hvis det er viktig for henne, så ER det også viktig for deg hvis du skal få deg noe Vil du ha sex med henne så må du gjøre forspillet viktig, du må gjøre det oppriktig. Du må gjøre det fordi du vil glede henne, vise henne hvor mye du begjærer henne. Jeg er temmelig sikker på at du vil begynne å like det også, hvis du virkelig går inn for det. Sensualitet er fantastisk godt og bringer to parter nærmere hverandre både i og utenfor sengen. Og hvis det gjøres riktig så kan det være utrolig opphissende også! Det at du har forsøkt å snakke med henne og at du har sagt at hun skal si fra om hva hun vil ha - det er bra, det viser at du har vilje. Men det er også her det kan gå galt. Kanskje har hun vanskelig for å snakke om sex? I så fall vil det at du vil ha henne til å snakke ikke føre særlig langt. Noen kan ha nytte av å skrive hva de vil, synes det er enklere enn å snakke om det. Kanskje hun egentlig bare vil forføres, ikke være nødt til å forklare alt du skal gjøre? For mange vil da tenningen utebli, blir ikke mye spenning igjen. Kanskje hun føler at du "fraskriver" deg noe av ansvaret siden du gjerne gjør, bare hun forteller deg hva? Ikke misforstå - dette er ikke noe kritikk av deg! Skriver dette bare for å vise at det er mye som kan ligge bak. Du skriver at du er dårlig på forspill. Men bestem deg for at det skal du blir sabla god på! Hva er det som gjør at du føler forspill er vanskelig? Føler du deg hemmet, ikke kreativ nok, ikke hatt erfaring med det før? Eller gir hun deg lite tilbakemelding under forspill på hva som er godt for henne, slik at du ikke greier å "lese" henne? Eller har du kanskje ikke vært så god til å være oppmerksom på hennes signal tidligere? (Ofte er det jo en kombinasjon...) Kast deg ut i det - se på det som en spennende og gledefylt utfordring å skulle bli god på forspill Med å starte denne tråden viser du jo at du har viljen! Ps... Og husk at hudkontakt skaper nærhet, det øker viktige hormoner i kroppen som går på lykke og tilknytning til hverandre. Så pass på at du gir henne en god klem, stryker på henne, masserer skuldrene hennes, holder litt rundt henne i hverdagen uten å forvente sex der og da. Bare vis at du bryr deg og liker å være nær henne uten at du forventer mer. Pps... og jeg mener selvfølgelig at begge to har ansvar for at sexlivet skal fungere. Men her har jeg bare tatt tak i det du skriver. Lykke til Anonymous poster hash: 50019...111 Hei. Vi har aldri hatt noe forspill,men vi begge liker litt fetishe ting.Vi kler på oss gjerne klær,som vi begge tenner på,og som vi sammen har laget til.Hun sier att hun liker å bli restrained,men vi har aldri kommet så langt,att vi har prøvd dette. Vi har en historie samme fra tideligere,men da røyka jeg andre ting og var ikke helt med.Aldri vært borti sterkere ting en hasj,men merker att det har gjort att jeg ikke husker,det hun har fortalt meg om hva hun liker. Nå har jeg vært rusfri i 3 år,og vi har funnet tilbake,til noe av det vi hadde.Nå flytter jeg også til en ny leilighet,og hun har sagt att ting vil bli bedre da.Har bodd i ett kollektiv inntil nå,og det har ikke vært noe colt. Har prøvd med massasje,god olje og foreslått ting vi har pratet om att vi har lyst til å gjøre.Litt vanskelig å overraske henne,da hun selv ikke vet hva hun har lyst på eller om hun i det hele tatt er sulten.Det er my kunne tenkt meg å overraske henne med,som foreksempel å komme inn i dusjen når hun dusjer,eller overraske henne,når hun holder på med dildoen og bli med på å tenne henne. Ps: takker for dine ord og rådene dine.Jeg håper i hvertfall att det bedrer seg,og att vi finner en løsning på dette. Anonymous poster hash: 38550...a75
Gjest @---;- Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Når bruker hun dildoer sin? Er det tidlig på dag, eller er det uansett. Jeg og er veldig glad i sex, men er veldig trøtt og sliten når kvelden kommer og har lite overskudd. Da har jeg bare behov for å falle sammen i en stol og slappe av. Jeg kan gjerne onanere, siden det ikke krever store anstrengelser. Det som hjelper for min del er at mannen min tar alt som har med barna når vi kommer hjem fra jobb og tar kveldsstellet og leggingen også. Da får jeg mulighet til å slappe av og samle meg litt. Alternativt er å ha sex på dagtid. Dette er og en slager. Da er energien og lysta der umiddelbart
Altmuligmannen Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Når bruker hun dildoer sin? Er det tidlig på dag, eller er det uansett. Jeg og er veldig glad i sex, men er veldig trøtt og sliten når kvelden kommer og har lite overskudd. Da har jeg bare behov for å falle sammen i en stol og slappe av. Jeg kan gjerne onanere, siden det ikke krever store anstrengelser. Det som hjelper for min del er at mannen min tar alt som har med barna når vi kommer hjem fra jobb og tar kveldsstellet og leggingen også. Da får jeg mulighet til å slappe av og samle meg litt. Alternativt er å ha sex på dagtid. Dette er og en slager. Da er energien og lysta der umiddelbart Hun bruker stortsett dildoen,på kveldstid eller rett etter att hun har lagt seg.Har hørt hun bruke den,når jeg har ligget på sofaen. Blir veldig skuffet,over att hun ikke heller innviterer meg med.Jeg håper dette bedrer seg, siden jeg nå flytter inn i ny leilighet.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Kan hun være av typen som sliter med å forklare hva hun liker? Eller at hun er lei av null forspill, og derfor fikser "det selv". Mannen her er også dårlig på forspill. Og er igrunn lei av å forklare hva jeg liker. Hvor vanskelig er det liksom... Må nesten finne ut hvorfor det er slik. Og når du finner ut hva problemet faktisk er, så er det mye lettere å gi råd. Anonymous poster hash: d5f1e...ef7 Hei. Nei,vi er begge veldig åpne når det gjelder sex,så er nok att hun er lei,att forspill ikke eksisterer.Hun har sagt tideligere hva hun liker,men da har jeg vært påvirket av hasjen,så jeg har glemt hva hun liker. Anonymous poster hash: 38550...a75
Gjest @---;- Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Når bruker hun dildoer sin? Er det tidlig på dag, eller er det uansett. Jeg og er veldig glad i sex, men er veldig trøtt og sliten når kvelden kommer og har lite overskudd. Da har jeg bare behov for å falle sammen i en stol og slappe av. Jeg kan gjerne onanere, siden det ikke krever store anstrengelser. Det som hjelper for min del er at mannen min tar alt som har med barna når vi kommer hjem fra jobb og tar kveldsstellet og leggingen også. Da får jeg mulighet til å slappe av og samle meg litt. Alternativt er å ha sex på dagtid. Dette er og en slager. Da er energien og lysta der umiddelbart Hun bruker stortsett dildoen,på kveldstid eller rett etter att hun har lagt seg.Har hørt hun bruke den,når jeg har ligget på sofaen. Blir veldig skuffet,over att hun ikke heller innviterer meg med.Jeg håper dette bedrer seg, siden jeg nå flytter inn i ny leilighet. Av og til ønsker man bare orgasmen uten all kropsvæsken Men, hva med å prøve å legge deg samtidig med henne og ta litt initiativ?
Altmuligmannen Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Når bruker hun dildoer sin? Er det tidlig på dag, eller er det uansett. Jeg og er veldig glad i sex, men er veldig trøtt og sliten når kvelden kommer og har lite overskudd. Da har jeg bare behov for å falle sammen i en stol og slappe av. Jeg kan gjerne onanere, siden det ikke krever store anstrengelser. Det som hjelper for min del er at mannen min tar alt som har med barna når vi kommer hjem fra jobb og tar kveldsstellet og leggingen også. Da får jeg mulighet til å slappe av og samle meg litt. Alternativt er å ha sex på dagtid. Dette er og en slager. Da er energien og lysta der umiddelbart Hun bruker stortsett dildoen,på kveldstid eller rett etter att hun har lagt seg.Har hørt hun bruke den,når jeg har ligget på sofaen. Blir veldig skuffet,over att hun ikke heller innviterer meg med.Jeg håper dette bedrer seg, siden jeg nå flytter inn i ny leilighet. Av og til ønsker man bare orgasmen uten all kropsvæsken Men, hva med å prøve å legge deg samtidig med henne og ta litt initiativ? Vi legger oss samtidig,og har snakket om å gå til sengs tidiligere,så vi får tid til å kose oss litt,før vi sovner. Tar alltid initiativet,hun sier hun ikke er vant til det.Har sagt til hverandre att vi må gå til sengs tideligere,for å kose,men det har aldri skjedd,selv om vi har tv på rommet,siden hun liker å ha litt bakgrunnsstøy,når hun legger seg.Hender noen ganger,att vi bestemer oss for å se film og da ender det opp med att vi har sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå