Gå til innhold

Du vet du har for mange barn når....

Anbefalte innlegg

Skrevet

du tar med feil barn til helsestasjonen....

Aaahhhhh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha... God latter! Høres ut som noe jeg kunne gjort, og jeg har to....! 🙈

Skrevet

Når du sier høyt på foreldremøte at du er Mona, mamman til Mina. Også er det lille Tor sin klasse :)

Anonymous poster hash: 107e9...57d
Skrevet

:lol: Fort gjort.

Anonymous poster hash: 6fd83...346
Skrevet

Eller når du ringer legevakten og de overhodet ikke kan finne barnet når de leter på dataen, og du finner ut at du har oppgitt fødselsdatoen til det syke barnet men fødselsåret til et av de friske barna... Jaja, lett å blande litt ;)

Anonymous poster hash: 76429...13e
Skrevet

Når du hele tiden får "hjertet i halsen" opplevelse og kikker deg bakover i bilen fordi du lurer på om du har glemt en unge.

Anonymous poster hash: 8a2f7...a07

Skrevet

Eller når du ringer legevakten og de overhodet ikke kan finne barnet når de leter på dataen, og du finner ut at du har oppgitt fødselsdatoen til det syke barnet men fødselsåret til et av de friske barna... Jaja, lett å blande litt ;)

Anonymous poster hash: 76429...13e

Ha ha, jeg gjorde nesten det samme. Skulle ha time hos legen, men de fant ingen med det navnet....

Anonymous poster hash: a13e7...8a1

Skrevet

Når du hele tiden får "hjertet i halsen" opplevelse og kikker deg bakover i bilen fordi du lurer på om du har glemt en unge.

Skriver under på denne...

Skrevet

Glemmer å ta ut det midterste barnet av bilen (3 barn)! Ble heldigvis fort oppdaget da hun har kraftig stemme og vet å si ifra :D

Anonymous poster hash: 7b3e5...002
Skrevet

Når du hele tiden får "hjertet i halsen" opplevelse og kikker deg bakover i bilen fordi du lurer på om du har glemt en unge.Anonymous poster hash: 8a2f7...a07

Skriver under på denne...

Set gjør jeg også, og jeg har bare ett barn! ;)

Skrevet

Når du ringer legevakten og oppgir dato/mnd. og fødselsår på tre unger før du kommer på det riktige ;-) 3 av mine 5 er født i september til mitt forsvar ;)

Skrevet

Når du ikke aner hvems sokker du holder i hånden. Line eller Amalies? Hmm...

Anonymous poster hash: 35b59...428
Skrevet

Når du prøver fire navn(gutter og jenter)+navnet på hunden før du treffer det rette.

Skrevet

OI, trodde bare det var meg som hadde det sånn! Har to stk...

Anonymous poster hash: dd1ee...22d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...