Gå til innhold

Hvorfor er du avhengig av dette forumet? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du ikke er ofte da?   :)

Anonymous poster hash: 8b458...5f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi eg ikkje har noko liv..

Når eg tuslar heime heile dagen er det kjekt å ha eit tidsfordriv. Og med mobilen blir det veldig tilgjengelig når det er "dødtid" imellom andre ting.

Men balansen er hårfin mellom å bruke forumet når det ikkje er anna å gjere og å utsette andre ting for å henge her inne.

Skrevet

Når eg tuslar heime heile dagen er det kjekt å ha eit tidsfordriv. Og med mobilen blir det veldig tilgjengelig når det er "dødtid" imellom andre ting.

Men balansen er hårfin mellom å bruke forumet når det ikkje er anna å gjere og å utsette andre ting for å henge her inne.

Det Stjernen sa :)
Skrevet

Signerer denne! Er avhengig og har ikke noe særlig sosialt liv. Veldig tilgjengelig og litt for lett å "bare" skulle sjekke, når jeg skulle gjort andre ting som er litt kjedelig...lest pensum for eksempel...

Skrevet

Er langt fra avhengig, men når jeg en gang i blandt ikke har noe annet fornuftig å gjøre, så er det lett for å logge seg inn her :)

Anonymous poster hash: 4e148...5ff
Skrevet

Det Stjerna sa. :)

Skrevet

Fordi jeg en gang i tiden ikke hadde noe liv. Jeg var alenemor på heltid og internett var mitt sosiale liv utenom jobb.

Nå er det slutt på de tider, men jeg sliter med å løsrive meg.

Anonymous poster hash: fa276...158

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...