KnertenBlirStorebror <3 Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Noen som har vært der? Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Ja, han er kjempeflink og veldig hyggelig. Har vært der begge gangene jeg har gått gravid. Anonymous poster hash: cf7b5...995
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Han er en litt snodig skrue, men VELDIG hyggelig, VELDIG flink og til slutt VELDIG nøye. Hadde en super opplevelse til tross at jeg var ekstremt nervøs pga tidligere ma og sa. Kan anbefale på det sterkeste. Anonymous poster hash: 31c20...89c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg gikk på tidlig UL i uke 8 hos ham, det var en sen kveld. Han var tydeligvis sliten og lei, ville bli fort ferdig. På ultralyd så han 1 spire. Fire uker senere gikk jeg på ny ul hos annen gynekolog, og da fant de plutselig trillinger. Mortensen har da oversett de to andre embryoene. Dette kan sikkert skje i ny og ne, men han tok seg ikke særlig tid denne kvelden. Men for all del, han var veldig hyggelig :-) Anonymous poster hash: ac5b1...31f
Lillababy Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Har vore hos han to gongar. Eine gongen i uke 16. Ein veldig god opplevelse. Ønskte også å vite kjønn, men det fekk me ikkje på grunn av korleis han låg. gjorde ingen forsøk med drikke elelr anna for å få den vesle til å endra stilling. Men ein fantastisk fin opplevelse. Veldig grundig, trygg og kunnskapsrik. Har vore ein gong til, i det eg meinte var veke 8. Kor han fant levande liten tilsvarande veke 6- dette visste eg at ikkje stemte, på grunn av utslag på hcg i blod på tidlegare tidspunkt (sikrane kan ein ikkje vera) men då sa han alt var i orden, og ei veka etterpå aborterte eg. Men til tross for det, så har eg følt meg veldig trygg og ivaretatt. Me er tenkt oss tilbake også denne gongen. det er dyrt, 1300, så me er berre tenkt å gå ein gong. ( går gratis ein anna plass med dårleg apparat) og når ein kun skal gå ein gong anbefaler han veke 12. Han har og autorisasjon til å uttala seg om nakkefold. Det syns me er fint, slik at me kan vera meir forberedt om vår vesle skatt har spesielle behov.
Lillababy Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Til deg med trillingar: Eg ville sendt ein mail til han. Sikkert ei viktig tilbakemelding for han. Eg spurte han då i veke "6" om han var sikker på at det berre var ein, det sa han også då. stemte sikkert med oss, men. Dei treng å vite når dei gjer feil-sikekrt endå viktigare når ein jobbar aleine. då får ein jo lite feedback.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå