I scream for icecream! Skrevet 30. oktober 2013 #101 Skrevet 30. oktober 2013 - Jeg snakker med meg selv når jeg er alene. Som regel hvis jeg gjør noe dumt (f.eks mister noe, eller søler), da kjefter jeg på meg selv. "Ååå, "navnet mitt", så dum du er!" - Foretrekker partall. - Må telle knottene på ovnen når jeg sjekker den. - Takler ikke ballong og isporlyder. Det er helt grusomt! - Har telefonskrekk til de grader, men har tvunget meg selv til å ringe mye, så nå har den blitt mye bedre. - Takler ikke sokker og vanter. Tar dem av med én gang jeg har sjans. Det føles ut som tærne og fingrene er fanget. - Klarer ikke ta i rå kylling. Må bruke hansker eller gaffel. - Når jeg skal si noe vanskelig synes jeg det er lettere å si det på "tulleengelsk". Samboeren min og jeg har ofte diskusjoner/krangler på semi-engelsk. Sikkert mye mer også, men dette er det jeg kommer på. Jo! Og så klarer jeg ikke gå på do (nr. 2) når jeg er borte, så hvis jeg er på ferie kan jeg faktisk gå flere dager, bortimot en uke uten å gå på do. Med en gang jeg kommer inn døra hjemme må jeg med en gang.
Bustetroll Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter #102 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg kom på en ting til! Jeg har langt hår, og det er kun for mannens skyld. Ok, så er jeg enig, jeg kler ikke kort hår, men jeg hater langt hår. Det er tungt, det lugger bare jeg skal sitte på en vanlig stol eller i sofa. Jeg ligger på det om natta. Babyen ELSKER det, og det er smertefullt å bli elsket på den måten... Jeg blir lugget om natta, er det ikke jeg som sover på det, er det mannen som gjør det. Det er i veien når jeg skal spise, jeg klarer ikke å ha det på fremsiden av skuldrene, jeg MÅ ha det bak på ryggen (mitt hår er lite villig, selv om det er langt nok i massevis). Så jeg går konstant med et strikk rundt armleddet, og et i håret. Jeg HATER å gå med håret løst, men ettersom jeg ikke får fønt meg i løpet av dagen (eller ikke gidder fordi jeg da må ha håret løst og flagrende rundt ansiktet), bør jeg lufte håret... For å si det sånn; Jeg dusjer hver morgen, og hver kveld er det fremdeles vått der jeg har snurret håret i en topp. jeg har alltid hatt langt hår, men sjeldent jeg har det løst.. Jeg tok da og klippet av mesteparten, nå er det skulderlangt.. og jeg angrer som F. Savner det lange håret mitt, selv om det bare var i en dott på toppen av hodet =( Men da har kanskje du pent hår? Mitt ser ikke ut, og det er mye verre nå etter svangerskap og amming... Har korte tuster her og der etter håravfall som nå vokser ut igjen. Det er skikkelig slitt, og blir det på nytt to uker etter stussing av tuppene. Det blir statisk veldig fort når det er langt, og de kortere hårene jeg har her og der, kruser seg voldsomt på toppen. Er det fuktig i lufta, ser det nesten ut som om jeg har afro på toppen.... Haha! Okey, så ille er det ikke men jeg synes det er ille. Jeg kan se det i skyggen min, jeg vil da si at det er ganske synlig Det er en flokete ball av et hår, det tåler ikke det minste vind før det blir en diiiger knute. Eneste jeg liker med håret mitt, er at det er naturlig mellomblondt, med naturlige striper av lysblond. Jeg klippet av mitt fordi det vle for slitt... Var på vei til å bli langt igjen (jeg klippet det kort en gang før, ANGRET SOM F da og) så bestemte jeg meg for å bleke hjemme............ gjennomgikk 8 blekebokser og 7 fargebokser på 4 uker.. du kan tenke selv hvor slitt det ble Oi, ja, jeg kan tro det ble slitt da, ja. Selv bleket jeg det for 4 år siden, og håret mitt vokser så sent at det blekede håret nå er til skuldrene mine. Det er fra der det er skikkelig slitt. Jeg er også redd for å angre om jeg klipper meg kort, for jeg har gjort det et par ganger og alltid angret etterpå. Eneste jeg liker med kort hår, er jo at det ikke er langt, og er mye lettere å forme/style. Mitt er umulig å forme noe som helst når det er så langt :/ Jeg liker ikke hår når det blir FOR langt. Da blir bare håret tilslutt usynelig.. Syntes ikke hår på jenter bær være lengre enn til under puppene, ca. Når det går ned til rumpa blir det for langt for min del. Det bare drar annsiktet nedover. Jeg er spontan og klipper alltid håret selv:P Angrer like mye hver gang, haha. Men jeg har TJUUKT og mye hår, så ingen som ser om jeg har gjort det selv eller vært hos en proff:P
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #103 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg kom på en ting til! Jeg har langt hår, og det er kun for mannens skyld. Ok, så er jeg enig, jeg kler ikke kort hår, men jeg hater langt hår. Det er tungt, det lugger bare jeg skal sitte på en vanlig stol eller i sofa. Jeg ligger på det om natta. Babyen ELSKER det, og det er smertefullt å bli elsket på den måten... Jeg blir lugget om natta, er det ikke jeg som sover på det, er det mannen som gjør det. Det er i veien når jeg skal spise, jeg klarer ikke å ha det på fremsiden av skuldrene, jeg MÅ ha det bak på ryggen (mitt hår er lite villig, selv om det er langt nok i massevis). Så jeg går konstant med et strikk rundt armleddet, og et i håret. Jeg HATER å gå med håret løst, men ettersom jeg ikke får fønt meg i løpet av dagen (eller ikke gidder fordi jeg da må ha håret løst og flagrende rundt ansiktet), bør jeg lufte håret... For å si det sånn; Jeg dusjer hver morgen, og hver kveld er det fremdeles vått der jeg har snurret håret i en topp. jeg har alltid hatt langt hår, men sjeldent jeg har det løst.. Jeg tok da og klippet av mesteparten, nå er det skulderlangt.. og jeg angrer som F. Savner det lange håret mitt, selv om det bare var i en dott på toppen av hodet =( Men da har kanskje du pent hår? Mitt ser ikke ut, og det er mye verre nå etter svangerskap og amming... Har korte tuster her og der etter håravfall som nå vokser ut igjen. Det er skikkelig slitt, og blir det på nytt to uker etter stussing av tuppene. Det blir statisk veldig fort når det er langt, og de kortere hårene jeg har her og der, kruser seg voldsomt på toppen. Er det fuktig i lufta, ser det nesten ut som om jeg har afro på toppen.... Haha! Okey, så ille er det ikke men jeg synes det er ille. Jeg kan se det i skyggen min, jeg vil da si at det er ganske synlig Det er en flokete ball av et hår, det tåler ikke det minste vind før det blir en diiiger knute. Eneste jeg liker med håret mitt, er at det er naturlig mellomblondt, med naturlige striper av lysblond. Jeg klippet av mitt fordi det vle for slitt... Var på vei til å bli langt igjen (jeg klippet det kort en gang før, ANGRET SOM F da og) så bestemte jeg meg for å bleke hjemme............ gjennomgikk 8 blekebokser og 7 fargebokser på 4 uker.. du kan tenke selv hvor slitt det ble Oi, ja, jeg kan tro det ble slitt da, ja. Selv bleket jeg det for 4 år siden, og håret mitt vokser så sent at det blekede håret nå er til skuldrene mine. Det er fra der det er skikkelig slitt. Jeg er også redd for å angre om jeg klipper meg kort, for jeg har gjort det et par ganger og alltid angret etterpå. Eneste jeg liker med kort hår, er jo at det ikke er langt, og er mye lettere å forme/style. Mitt er umulig å forme noe som helst når det er så langt :/ Jeg liker ikke hår når det blir FOR langt. Da blir bare håret tilslutt usynelig.. Syntes ikke hår på jenter bær være lengre enn til under puppene, ca. Når det går ned til rumpa blir det for langt for min del. Det bare drar annsiktet nedover. Jeg er spontan og klipper alltid håret selv:P Angrer like mye hver gang, haha. Men jeg har TJUUKT og mye hår, så ingen som ser om jeg har gjort det selv eller vært hos en proff:P Håret mitt rekker meg til midt på brystet (nippelen, om du vil), så er ikke FOR langt, egentlig. Jeg synes også hår til rumpa er FOR langt, og er enig med hvorfor det blir for langt. Morsomt, jeg klipper også håret selv hver gang! Men de siste årene har jeg bare klippet tuppene da. Jeg har en skjeiv lokk i bakhodet et sted som er lengre enn alt annet, men jeg finner liksom ikke frem når jeg står der med saksa. Jeg har nok fall i håret til at det ser relativt tilfeldig ut om noen skulle få øye på det en av de sjeldne gangene håret mitt er løst... Anonymous poster hash: 543ff...906
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 30. oktober 2013 #104 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg er UTROLIG prinsipiell! Jeg syntes "øye for øye, tann for tann" prinsippet er helt greit! Jeg synger som en gaaaaal i bilen Jeg smugsnuser.... hysj hysj
lUmlUm med tulla si Skrevet 30. oktober 2013 #105 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg kom på en ting til! Jeg har langt hår, og det er kun for mannens skyld. Ok, så er jeg enig, jeg kler ikke kort hår, men jeg hater langt hår. Det er tungt, det lugger bare jeg skal sitte på en vanlig stol eller i sofa. Jeg ligger på det om natta. Babyen ELSKER det, og det er smertefullt å bli elsket på den måten... Jeg blir lugget om natta, er det ikke jeg som sover på det, er det mannen som gjør det. Det er i veien når jeg skal spise, jeg klarer ikke å ha det på fremsiden av skuldrene, jeg MÅ ha det bak på ryggen (mitt hår er lite villig, selv om det er langt nok i massevis). Så jeg går konstant med et strikk rundt armleddet, og et i håret. Jeg HATER å gå med håret løst, men ettersom jeg ikke får fønt meg i løpet av dagen (eller ikke gidder fordi jeg da må ha håret løst og flagrende rundt ansiktet), bør jeg lufte håret... For å si det sånn; Jeg dusjer hver morgen, og hver kveld er det fremdeles vått der jeg har snurret håret i en topp. jeg har alltid hatt langt hår, men sjeldent jeg har det løst.. Jeg tok da og klippet av mesteparten, nå er det skulderlangt.. og jeg angrer som F. Savner det lange håret mitt, selv om det bare var i en dott på toppen av hodet =( Men da har kanskje du pent hår? Mitt ser ikke ut, og det er mye verre nå etter svangerskap og amming... Har korte tuster her og der etter håravfall som nå vokser ut igjen. Det er skikkelig slitt, og blir det på nytt to uker etter stussing av tuppene. Det blir statisk veldig fort når det er langt, og de kortere hårene jeg har her og der, kruser seg voldsomt på toppen. Er det fuktig i lufta, ser det nesten ut som om jeg har afro på toppen.... Haha! Okey, så ille er det ikke men jeg synes det er ille. Jeg kan se det i skyggen min, jeg vil da si at det er ganske synlig Det er en flokete ball av et hår, det tåler ikke det minste vind før det blir en diiiger knute. Eneste jeg liker med håret mitt, er at det er naturlig mellomblondt, med naturlige striper av lysblond. Jeg klippet av mitt fordi det vle for slitt... Var på vei til å bli langt igjen (jeg klippet det kort en gang før, ANGRET SOM F da og) så bestemte jeg meg for å bleke hjemme............ gjennomgikk 8 blekebokser og 7 fargebokser på 4 uker.. du kan tenke selv hvor slitt det ble Oi, ja, jeg kan tro det ble slitt da, ja. Selv bleket jeg det for 4 år siden, og håret mitt vokser så sent at det blekede håret nå er til skuldrene mine. Det er fra der det er skikkelig slitt. Jeg er også redd for å angre om jeg klipper meg kort, for jeg har gjort det et par ganger og alltid angret etterpå. Eneste jeg liker med kort hår, er jo at det ikke er langt, og er mye lettere å forme/style. Mitt er umulig å forme noe som helst når det er så langt :/ Jeg liker ikke hår når det blir FOR langt. Da blir bare håret tilslutt usynelig.. Syntes ikke hår på jenter bær være lengre enn til under puppene, ca. Når det går ned til rumpa blir det for langt for min del. Det bare drar annsiktet nedover. Jeg er spontan og klipper alltid håret selv:P Angrer like mye hver gang, haha. Men jeg har TJUUKT og mye hår, så ingen som ser om jeg har gjort det selv eller vært hos en proff:P Håret mitt rekker meg til midt på brystet (nippelen, om du vil), så er ikke FOR langt, egentlig. Jeg synes også hår til rumpa er FOR langt, og er enig med hvorfor det blir for langt. Morsomt, jeg klipper også håret selv hver gang! Men de siste årene har jeg bare klippet tuppene da. Jeg har en skjeiv lokk i bakhodet et sted som er lengre enn alt annet, men jeg finner liksom ikke frem når jeg står der med saksa. Jeg har nok fall i håret til at det ser relativt tilfeldig ut om noen skulle få øye på det en av de sjeldne gangene håret mitt er løst... Anonymous poster hash: 543ff...906 Jeg vet ikke hvorfor den kom anonym, men det er jeg som skrev det
.Lillemy. Skrevet 30. oktober 2013 #106 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg hater skittene sokker og skifter sokker ofte. Liker ikke smuler og støv på gulvet, så mopper og støvsuger flere ganger for dagen. Liker ikke og gå barfot. Liker ikke og snakke i telefonen og må alltid øve på hva jeg skal si før jeg ringer.
.Lillemy. Skrevet 30. oktober 2013 #107 Skrevet 30. oktober 2013 Ja også må jeg alltid på do før jeg går ut
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #108 Skrevet 30. oktober 2013 - Klarer ikke å spise ting som andre har tatt i. Fks om noen har skjert opp frukt på jobb, kan jeg ikke spise det. Bakterier vettu! - Må vaske hendene etter jeg har vært utenfor husets fire vegger, uansett! - Ligger i senga å lytter etter om samboeren min dusjer før han legger seg eller ikke. Blir drittsur om han ikke dusjer. Jeg har sinnsykt god luktesans, og syns han stinker etter jobb. Så han MÅ dusje hver dag. - Blir sinnsykt stressa om huset mitt har en "ulukt"... Om jeg kommer hjem fra noe, og syns det lukter ekkelt eller rart i det jeg kommer inn døra, så er det full husvask og jakt etter "hva det kan være" - Sliter med å skaffe meg nye venner, da jeg automatisk forventer at de skal være som mine barndomsvenner. Uten denne "bli kjent" perioden - Redder alle dyr. (utenom flott) Flytter marker/edderkopper fra veier hvor det ferdes mennesker og biler. Om jeg ser en sprellende flue i et edderkoppnett, så redder jeg den. Osv. Anonymous poster hash: 4c5ba...6b4
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #109 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg synger alltid i bilen, og håper alltid at noen ser på meg??? (Wtf?) Jeg har rullering på varer som blir kjøpt inn, selv på sånt uten datostempling som feks servietter og dopapir. Det gamle skal alltid brukes først. Anonymous poster hash: b633a...665
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #110 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg sover med sokker på om natten. Kan sove uten, men da får jeg mareritt.(for fler årsiden sa nemlig svigermor det at man fikk mareritt om man var kald på bena).Og det slår aldri feil! :-( Anonymous poster hash: 63419...aa8
lUmlUm med tulla si Skrevet 30. oktober 2013 #111 Skrevet 30. oktober 2013 - Klarer ikke å spise ting som andre har tatt i. Fks om noen har skjert opp frukt på jobb, kan jeg ikke spise det. Bakterier vettu! - Må vaske hendene etter jeg har vært utenfor husets fire vegger, uansett! - Ligger i senga å lytter etter om samboeren min dusjer før han legger seg eller ikke. Blir drittsur om han ikke dusjer. Jeg har sinnsykt god luktesans, og syns han stinker etter jobb. Så han MÅ dusje hver dag. - Blir sinnsykt stressa om huset mitt har en "ulukt"... Om jeg kommer hjem fra noe, og syns det lukter ekkelt eller rart i det jeg kommer inn døra, så er det full husvask og jakt etter "hva det kan være" - Sliter med å skaffe meg nye venner, da jeg automatisk forventer at de skal være som mine barndomsvenner. Uten denne "bli kjent" perioden - Redder alle dyr. (utenom flott) Flytter marker/edderkopper fra veier hvor det ferdes mennesker og biler. Om jeg ser en sprellende flue i et edderkoppnett, så redder jeg den. Osv. Anonymous poster hash: 4c5ba...6b4 Stakkas edderkoppen, den vil jo sulte i hjel om du fjerner flua fra nettet dens! Er fluas liv mer verdt enn edderkoppens?
FrkKværner Skrevet 30. oktober 2013 #112 Skrevet 30. oktober 2013 Når jeg spiser taco har jeg fast rekkefølge på ingrediensene. Første salaten, agurk, kjøttdeig, ost, rømme også mais. Skulle jeg finne på å glemme noe eller ting blir i feil rekkefølge, smaker ikke tacoen like godt;) - før jeg legger meg sjekker jeg om dørene er låst ofte, for ofte. Spesielt hvis mannen ikke er hjemme å jeg må sove alene. Først terrassedøren ca 3 ganger, så utgangsdøren 3-4 ganger. Kan ligge i sengen ett par minutter, for så å tenke" låste jeg døren"? Går ned å sjekker terrassedøren, utgangsdøren, også kanskje terrassedøren og utgangsdøren på vei opp i sengen igjen, bare for å være sikker håpløst!! Tar litt tid å legge seg;)
Bumblebeee Skrevet 31. oktober 2013 #113 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg kan plutselig synes så synd på et menneske, selv om jeg aldri har sett det før og ikke aner noe om det. For alt jeg vet er det verdens lykkeligste mann jeg sitter og synes synd på. Synes også veldig synd på bilen vår som nå skal selges. Den har ikke vært annet enn trofast, men byttes nå ut med en ny. Stakkars... Omg, tror jeg hadde blitt medisinert om jeg hadde fortalt en lege om alle mine sære ting.
Gjest meg mamma? Skrevet 31. oktober 2013 #114 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg kan plutselig synes så synd på et menneske, selv om jeg aldri har sett det før og ikke aner noe om det. For alt jeg vet er det verdens lykkeligste mann jeg sitter og synes synd på. Synes også veldig synd på bilen vår som nå skal selges. Den har ikke vært annet enn trofast, men byttes nå ut med en ny. Stakkars... Omg, tror jeg hadde blitt medisinert om jeg hadde fortalt en lege om alle mine sære ting. Haha, jeg synes og synd på ting. Måtte kaste en bamse på jobb her en dag, syntes så synd på den der den lå søppelkassen. Like før jeg tok den opp igjen
Gjest meg mamma? Skrevet 31. oktober 2013 #115 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg kan ikke spise det øverste laget av gulosten Hater åpne trapper. Tenker at det plutselig kommer en hånd og tar tak i foten min Hater å lukke vinduet på badet. Det er lite og høyt oppe, så jeg ser for meg at noen sitter utenfor og tar tak i hånden min Må sjekke at utgangsdøra er låst mange gange ganger før jeg legger meg, og gjerne noen ganger etter jeg har lagt meg Utgangsdøra må være låst uansett tid på døgnet. Gjester blir låst inne Snakker med katten min Liker ikke å kaste ting, synes synd på det Redder alle dyr. Bærer ut edderkopper, fluer, møll. Redder meitemark ut av veibanen Tar ikke mobiltelefonen når den ringer. Sender melding etterpå med en dårlig unnskyldning på hvorfor jeg ikke svarte. Ringer av og til tilbake, men ikke før jeg har tenkt på hva personen kanskje ville. Øver på hva jeg skal si før jeg ringer.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #116 Skrevet 31. oktober 2013 -Elsker å pille nese, både min og barnas. Det er en befrielse å få ut rusk derfra. -Elsker å klippe barnas negler -Kan ikke fordra klumper i yoghurt (det sies at det er frukt, men kjennes mer ut som en slimete, død snegle). Jeg spiser kun barneyoghurt, eller yoghurt med noe crunchy oppi. -Jeg beveger underkjeven slik at tennene i over og undermunn slår litt mot hverandre også lager jeg sånne trommerytmer. Håper ingen hører at jeg gjør det. -Ruller med øyene litt oppover sånn jevnlig hele tiden. -Jeg tar kan sitte og dra i håret mitt hele tiden og ta ut og i hårstrikket 50 ganger på en kort stund. -Synes gamle do og utedo lukter spennende, men da jeg var gravid tok det helt av. Jeg sniffet alt jeg kunne! Er sikkert mange flere ting som jeg ikke kommer på i forbifarten. Noen ganger lurer jeg på om jeg har en sykdom så styrer så fælt disse små kroppslige tingene. Anonymous poster hash: 95c6d...3a8
Bustetroll Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #117 Skrevet 31. oktober 2013 -Elsker å pille nese, både min og barnas. Det er en befrielse å få ut rusk derfra. -Elsker å klippe barnas negler -Kan ikke fordra klumper i yoghurt (det sies at det er frukt, men kjennes mer ut som en slimete, død snegle). Jeg spiser kun barneyoghurt, eller yoghurt med noe crunchy oppi. -Jeg beveger underkjeven slik at tennene i over og undermunn slår litt mot hverandre også lager jeg sånne trommerytmer. Håper ingen hører at jeg gjør det. -Ruller med øyene litt oppover sånn jevnlig hele tiden. -Jeg tar kan sitte og dra i håret mitt hele tiden og ta ut og i hårstrikket 50 ganger på en kort stund. -Synes gamle do og utedo lukter spennende, men da jeg var gravid tok det helt av. Jeg sniffet alt jeg kunne! Er sikkert mange flere ting som jeg ikke kommer på i forbifarten. Noen ganger lurer jeg på om jeg har en sykdom så styrer så fælt disse små kroppslige tingene. Anonymous poster hash: 95c6d...3a8 da er vi syke hele gjengen, hihi
Fragglene Skrevet 31. oktober 2013 #118 Skrevet 31. oktober 2013 Hvor skal jeg begynne... Jeg må ha tacoingrediensene på lefsen i riktig rekkefølge, sorteres etter farger. Volum på tv/radio må være på visse tall. 2, 5, 8, 10, 12, 15 osv. Kan ikke ha på 4 d eks da det er for nært 5 å da føler jeg lyden bli "ujevn"... Spiser peanøtter i en fast rekkefølge. Tar noen nøtter i hånden. Spiser de som er halve uten den lille knoppen først, så de halve med knopp, så de hele. Må dele de hele i munnen for så å kun tygge den halve uten knopp og så den andre... Sier seg selv at jeg ikke spiser peanøtter spesielt ofte Samme med potetgull. Spiser de knuste bitene først. Deretter i rekkefølgen minst til størst.. Vet jeg har flere snåle ting, men kommer ikke på alt nå. Skulle sikkert vært medisinert
Subwoofer Skrevet 31. oktober 2013 #119 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg må røre i rømmen før jeg bruker den.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #120 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har ei venninne som er veldig klengende på meg, fordi jeg er den eneste venninnen hun har... Jeg er veldig glad i henne og liker henne godt, men jeg har bare ork til å treffe henne et par timer i uken fordi hun maser nesten daglig om å komme på besøk/få besøk.... Har da andre ting å gjøre enn å holde henne med selskap hele tiden.... Ser jo selv at jeg er veldig sær... Anonymous poster hash: 213dd...0fe
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #121 Skrevet 31. oktober 2013 Prater til og med meg selv. Om jeg nå kaste noe i søpla vil jeg helst kaste to ting så ene ikke blir alene i søpla. Syntes syd på bamser og leker om de slår seg. Bretter ut legobena når eng rydder Lego, virker slitsomt å ligge i en kasse med bøyde ben.. Så har jeg jo tourettes, så lager jo en del lyder. Jeg piller på mine tær... hahahahahahahahaha Anonymous poster hash: b0e41...401
Bustetroll Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #122 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg må røre i rømmen før jeg bruker den. WOW; den tok kaka! Gjør ikke alle det?
mamma_bergen Skrevet 31. oktober 2013 #123 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg kom på to til, men det gjelder ikke meg Første er svigerinnen min som nektet å kjøpe toalettpapir og avis samtidig, hjalp ikke om hun hadde handlevognen full. For hun var redd de butikkansatte skulle tro hun skulle hjem og kose seg på do med avisen Jeg tror hun er blitt bedre ang dette Den andre er eksen til en venninne. Han nektet å kjøpe toalettpapir fordi han var redd folk skulle tro at han skulle hjem å runke
Bustetroll Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #124 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg kom på to til, men det gjelder ikke meg Første er svigerinnen min som nektet å kjøpe toalettpapir og avis samtidig, hjalp ikke om hun hadde handlevognen full. For hun var redd de butikkansatte skulle tro hun skulle hjem og kose seg på do med avisen Jeg tror hun er blitt bedre ang dette Den andre er eksen til en venninne. Han nektet å kjøpe toalettpapir fordi han var redd folk skulle tro at han skulle hjem å runke HAHA Jeg hadde en kunde på Esoo som kjøpte (hver Fredag) : Pornoblad, kondomer, og vaselin............
oslofrk Skrevet 31. oktober 2013 #125 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg MÅ lukke skuffer, skap og dører - blir sjøsyk om de står oppe.. Må alltid låse utgangsdøren, helst hos andre også. Jeg elsker å pille meg i nesen, men gjør det bare i skjul på toalettet. Jeg må spise Troika lag for lag; først dele den i to, så spise den tynne sjokoladen øverst, så geleen og tilslutt marsipan/nougat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå