Gå til innhold

Noen som driver på med aksjer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg med en sum her som jeg ikke skal nevne, men jeg har bestemt meg for å ta ut 100 000 som skal brukes på aksjer. Dette skal selvfølgelig ikke puttes i en enkel aksje, men spre det ut til kanskje en 10-15 aksjer. Har allerede kjøpt en aksje som har steget til himmels som jeg forventer skal gå veldig bra. 

Men det jeg lurer på er om noen har brent seg på børsen eller om de har gjort det veldig godt? Er hjemmeværende så jeg har hele dagen på meg til å følge med på hvordan børsen beveger seg.

Anonymous poster hash: 4f1e0...e13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har både brent meg og tjent veldig veldig godt. Den gangen jeg tapte penger så var jeg helt ny i gamet og litt for ivrig.

Anonymous poster hash: 68e41...6b2

Skrevet

Jeg har akkurat startet :) stiger jevnt og trutt her :D

Anonymous poster hash: 0a7dc...99d

Skrevet

Har både brent meg og tjent veldig veldig godt. Den gangen jeg tapte penger så var jeg helt ny i gamet og litt for ivrig.

Anonymous poster hash: 68e41...6b2

Takk for svar! :)

Drev du på med trading da?

HI

Skrevet

Jeg har akkurat startet :) stiger jevnt og trutt her :D

Så morsomt! :)

HI

Skrevet

Jeg har akkurat startet :) stiger jevnt og trutt her :DAnonymous poster hash: 0a7dc...99d

Så morsomt! :)HI Anonymous poster hash: 4f1e0...e13

Tenker du å satse på høyrisiko aksjer eller vil du ha noe trygt som da ikk gir så mye i avkastning?

Dette er min første gang, men aksjen er høyrisiko. Kjempespennende !

Skrevet

Jeg har akkurat startet :) stiger jevnt og trutt her :DAnonymous poster hash: 0a7dc...99d

Tenker du å satse på høyrisiko aksjer eller vil du ha noe trygt som da ikk gir så mye i avkastning?

Dette er min første gang, men aksjen er høyrisiko. Kjempespennende !

Jeg har kjøpt nå i et høyrisiko aksje, var litt småkvalm da jeg investerte 25 000 i den :P Jeg har allerede på bare noen få dager tjent en del, men jeg tror man må være flink til å forstå når man skal selge seg ut. Jeg tenker mest at jeg skal investere litt her og litt der i høyrisiko ettersom man kan tjene en del på det hvis de går bra. Setter meg et mål om hvor mye jeg skal tjene å selger meg ut så snart målet er nådd. 

Hvordan tenker du?

HI

Skrevet

Kan jeg få litt pointers her?

Jeg har også lyst å investere i aksjer, og tjene litt penger.

Men jeg aner ikke hvordan jeg går frem.

Kan noen gi meg fremgangsmåten?

Takk!

Anonymous poster hash: 61bd1...808
Skrevet

Tenker du å satse på høyrisiko aksjer eller vil du ha noe trygt som da ikk gir så mye i avkastning?Dette er min første gang, men aksjen er høyrisiko. Kjempespennende !Anonymous poster hash: 0a7dc...99d

Jeg har kjøpt nå i et høyrisiko aksje, var litt småkvalm da jeg investerte 25 000 i den :P Jeg har allerede på bare noen få dager tjent en del, men jeg tror man må være flink til å forstå når man skal selge seg ut. Jeg tenker mest at jeg skal investere litt her og litt der i høyrisiko ettersom man kan tjene en del på det hvis de går bra. Setter meg et mål om hvor mye jeg skal tjene å selger meg ut så snart målet er nådd. Hvordan tenker du? HI Anonymous poster hash: 4f1e0...e13
Hei :)

Jeg har et program som heter +Plus500

Siden dette er min første gang har jeg gått inn med 1000 kr og satset dem på Bitcoin. Den er høyrisiko, har steget nesten 900 siden lørdag :D

Vil du fortelle litt hva du gjør / satse på ?

Skrevet

Noen flere som vi dele litt erfaringer?

Skrevet

Tenker du å satse på høyrisiko aksjer eller vil du ha noe trygt som da ikk gir så mye i avkastning?Dette er min første gang, men aksjen er høyrisiko. Kjempespennende !Anonymous poster hash: 0a7dc...99d
Jeg har kjøpt nå i et høyrisiko aksje, var litt småkvalm da jeg investerte 25 000 i den :P Jeg har allerede på bare noen få dager tjent en del, men jeg tror man må være flink til å forstå når man skal selge seg ut. Jeg tenker mest at jeg skal investere litt her og litt der i høyrisiko ettersom man kan tjene en del på det hvis de går bra. Setter meg et mål om hvor mye jeg skal tjene å selger meg ut så snart målet er nådd. Hvordan tenker du? HI Anonymous poster hash: 4f1e0...e13
Hei :)

Jeg har et program som heter +Plus500

Siden dette er min første gang har jeg gått inn med 1000 kr og satset dem på Bitcoin. Den er høyrisiko, har steget nesten 900 siden lørdag :D

Vil du fortelle litt hva du gjør / satse på ?

Hvordan vet man hvor man bør putte penger??

Anonymous poster hash: 61bd1...808

Skrevet

Hvis du laster inn det programmet jeg nevner over her så ser du hvem er populær og hvordan de ligger Ann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...