Gå til innhold

Trene når man har hodeverk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna i dag med hodeverk og den har vedvart hele dagen. Tatt Paracet, men ikke hjulpet.

Spinning i 55 minutt trening planlagt i dag. Er det å anbefale?

Formen er ok, kun hodet som dunker. Vi det bli bedre eller verre med trening?

Anonymous poster hash: aa980...13a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve, ta d litt pent i starten- kan være det faktisk hjelper å trene. Om det blir verre, avbryt og gå en tur i frisk luft?

Anonymous poster hash: aa52c...caf

Skrevet

Nei, hold deg hjemme. Du skal lytte til kroppen når den sier ifra :)

Skrevet

Så usikker på treninga. Høy musikk og høy intensitet og hodeverk. Ingen bra kombinasjon i mine øyne.

Skrevet

Nei. Kroppen sier i fra, hør på den.

Anonymous poster hash: 6c5f3...19c

Skrevet

Ok, da blir det ikke trening i dag. Takk for svar

Skrevet

Løp en tur, rolig tempo. Frisk luft og bevegelse kan gjøre underverker. Dunk dunk-musikk og tett luft sammen med tøff anstrengelse er kanskje ikke løsningen.

Skrevet

Løp en tur, rolig tempo. Frisk luft og bevegelse kan gjøre underverker. Dunk dunk-musikk og tett luft sammen med tøff anstrengelse er kanskje ikke løsningen.

Takker for tips, men kan ikke dra på løpetur, da guttungen på 6 år ikke kan være alene hjemme. Derfor det blir sentertrening for min del, der er det barneparkering som guttungen storkoser seg på.

Skrevet

Jeg trener ofte med hodepine. Hjelper alltid å få igang blodsirkulasjonen.

Skrevet

Takker for tips, men kan ikke dra på løpetur, da guttungen på 6 år ikke kan være alene hjemme. Derfor det blir sentertrening for min del, der er det barneparkering som guttungen storkoser seg på.

Skjønner :-) Bli hjemme, gå heller en liten tur med gutten din!

Skrevet

Jeg synes både sex og trening gjør underverker for hodepine ;)

Skrevet

Min erfaring er at enten får du en hodepine ut av milde helvete eller så blir den helt borte. Tror du den har sammenheng med for lite veskeinntak, hadde jeg tatt det med ro og fått i meg en liter vann eller to. Hvis ikke hadde jeg prøvd meg. Ofte hjelper det å få svettet ut grumsete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...