Gå til innhold

Utroskap og det å ta konsekvensene

Anbefalte innlegg

Skrevet

DETTE ER KONSEKVENSENE AV VOLD! Mennesker som blir så sinte at de slår ihjel andre burde bli bura inne for LANG tid! Anonymous poster hash: 65d78...b4f

Dette er konsekvensen av at en kompis hadde seg med madammen hans.Jækla, ja, men det finnes noe som heter sinnsyk i gjerningsøyeblikket syns synd på mannen som drepte kompisen sin i affekt syns synd på fam til den drepte. Syns ikke synd på kvinnen i dette trekantdramaet.
Man kan ikke drepe folk og etterpå skylde på sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Du dreper ikke et menneske fordi han har sex med kona di, da mangler du virkelig noen sperrer  Anonymous poster hash: 56072...a6b

Sier meg ikke uenig i at drap er galt, men folk i affekt kan gjøre tragiske ting.

Det at drapsmannen hadde drukket fjernet nok noen sperrer som ville vært der om han var edru.

Det var vel heller kanskje ikke meningen å drepe han ......

Anonymous poster hash: b5175...053

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok det hadde rabla for meg også hadde jeg funnet sambo i MIN seng i mitt hjem med en annen dame...

fy faen så respektløst...skal du være utro så gjør det utenfor hjemmet i allefall.

veldig tragisk at mannen/elskeren døde, men jeg tror ikke samboeren mente å drepe han.

og jeg håper rettssystemet tar hensyn til det, men selfølgelig bør han få straff.

Skrevet

DETTE ER KONSEKVENSENE AV VOLD! Mennesker som blir så sinte at de slår ihjel andre burde bli bura inne for LANG tid! Anonymous poster hash: 65d78...b4f

Dette er konsekvensen av at en kompis hadde seg med madammen hans.

Jækla, ja, men det finnes noe som heter sinnsyk i gjerningsøyeblikket syns synd på mannen som drepte kompisen sin i affekt syns synd på fam til den drepte. Syns ikke synd på kvinnen i dette trekantdramaet.

Hva er verst? Sex eller drap??

Dere som mener at utroskap kan unnskylde drap er ikke helt gode i hodet!

Anonymous poster hash: 65d78...b4f

Skrevet

tror nok det hadde rabla for meg også hadde jeg funnet sambo i MIN seng i mitt hjem med en annen dame...

fy faen så respektløst...skal du være utro så gjør det utenfor hjemmet i allefall.

veldig tragisk at mannen/elskeren døde, men jeg tror ikke samboeren mente å drepe han.

og jeg håper rettssystemet tar hensyn til det, men selfølgelig bør han få straff.

Håper det IKKE tar hensyn til det. Hva skjer neste gang han blir sint? Skal han få slå ihjel da også., men unnskyldingen om at det var noen andre som trigget ham til å drepe?

Mennesker som ikke klarer å styre sinnet sitt og blir så sinte at de dreper noen er en fare for samfunnet!!

Skrevet

Håper det IKKE tar hensyn til det. Hva skjer neste gang han blir sint? Skal han få slå ihjel da også., men unnskyldingen om at det var noen andre som trigget ham til å drepe?

Mennesker som ikke klarer å styre sinnet sitt og blir så sinte at de dreper noen er en fare for samfunnet!!

Da er det mange som utgjør en fare for samfunnet (de aller fleste vil jeg tro). Jeg hadde nok ikke blitt så sint at jeg kunne drepe av å finne mannen min med en annen kvinne. Hvis noen derimot hadde vært en trussel for barna mine så kunne jeg helt klart ha blitt sint nok til å drepe. Det handler bare om hvilke situasjon som trigger villdyret i en og setter vurderingsevnen til side. Tydeligvis var samboers utroskap det som trigget denne mannen.

Anonymous poster hash: 6118e...421

Skrevet

Her bør jo politiet legge seg flat, snakk om ekstra belastning på alle etterlatte, og den avdødes kjæreste.. Men spm man sitter igjen med er: hvorfor slo han den unge mannen så mye? Hvorfor slo han i det heletatt, når det ikke var snakk om sjalusidrama?

Anonymous poster hash: 46673...215
Skrevet

Ok, forsto bedre nå... Den siktede har vel fortsatt følelser for kvinnen, enda de ikke var sammen lenger...

Anonymous poster hash: 46673...215
Skrevet

Da stiller saken seg helt anderledes og den som drepte kan ikke skylde på sinnsyk i gjerningsøyeblikket, regner med advokaten hans vil prøve å få ned straffeutmålingen pga at siktede hadde drukket alkohol.

Siktede har ingen sympati, den drepte og dama har min fulle sympati.

Det jeg ikke skjønner her er at politiet, som som oftes taler sant, har fart med uriktig omtale som og kan på sikt skade den drepte og damen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...