Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 http://www.nrk.no/mr/mann-dode-etter-slag-i-hodet-1.11325882 Skal tru korleis ho har det no...... Anonymous poster hash: c73e1...945
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Tragisk Anonymous poster hash: acf83...105
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Tenk korleis ho har det. Elskeren er død, og mannen må i fengsel. Anonymous poster hash: c73e1...945
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Tragisk sak. Helt ærlig syntes jeg litt synd på mannen som må i fengsel også. Ikke fordi jeg støtter det han gjorde, men fordi alt bare er tragisk. Anonymous poster hash: 03b4d...387
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Håper at mannen slipper fri som følge av "gal i gjerningsøyeblikket" eller hva det heter. Anonymous poster hash: b2dc5...918
*Miss Marple* Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Håper at mannen slipper fri som følge av "gal i gjerningsøyeblikket" eller hva det heter. Anonymous poster hash: b2dc5...918 Så du syns det er greit å drepe et annet menneske? Det er en tragisk sak, men det er bare gjerningsmannen som er skyld i drapet.
mamma_bergen Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Håper at mannen slipper fri som følge av "gal i gjerningsøyeblikket" eller hva det heter. Anonymous poster hash: b2dc5...918 Tuller du?? Lite og ingenting forsvarer drap! Herregud..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Håper at mannen slipper fri som følge av "gal i gjerningsøyeblikket" eller hva det heter. Anonymous poster hash: b2dc5...918 Tuller du?? Lite og ingenting forsvarer drap! Herregud.. Ingenting forsvarer at en nabo går bort og tar seg til rette i hans hjem heller. Han hadde garantert ingen planer om å drepe, han ble bare sint. Akkurat det derimot forsvarer jeg. Synd for naboen at det endte slik. Men det var naboen selv som valgte det. Anonymous poster hash: b2dc5...918
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 Det var jo en mann i USA som fant datteren sin på gulvet mens en mann voldtok henne. Han tok livet av mannen, men ble frikjent. Det er jo slik at man BLIR sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Man kan være den minst voldelige personen i verden før man plutselig sitter i en slik situasjon. Anonymous poster hash: 94341...f89
mamma_bergen Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 Håper at mannen slipper fri som følge av "gal i gjerningsøyeblikket" eller hva det heter. Anonymous poster hash: b2dc5...918 Tuller du?? Lite og ingenting forsvarer drap! Herregud.. Ingenting forsvarer at en nabo går bort og tar seg til rette i hans hjem heller. Han hadde garantert ingen planer om å drepe, han ble bare sint. Akkurat det derimot forsvarer jeg. Synd for naboen at det endte slik. Men det var naboen selv som valgte det. Anonymous poster hash: b2dc5...918 Du kan da ikke sidestille sex og drap?? Er du helt rusk? Og hva mener du med at naboen gikk og tok seg tilrette? Jeg går ut i fra at damen hadde noe hun skulle sagt i saken også, og når det ikke kommer frem på noen som helst annen måte går jeg ut i fra at det var frivillig sex for hennes del også! Synd for naboen? Han døde,han ble slått ihel! Det var virkelig synd for han ja..Selv om jeg tviler på at han valgte å bli tatt livet av. Bare så det er sagt: Å ha seg med noen som er i forhold er dårlig gjort. Å ha seg med andre når man er i et forhold er råttent gjort. Men det forsvarer ikke drap! Og jeg syns synd i mannen som har endt opp som drapsmann, det var nok ikke meningen. Men du sier jo i bunn og grunn at det er greit å drepe når man blir sint nok..
Bananahammock Skrevet 29. oktober 2013 #12 Skrevet 29. oktober 2013 Det var jo en mann i USA som fant datteren sin på gulvet mens en mann voldtok henne. Han tok livet av mannen, men ble frikjent. Det er jo slik at man BLIR sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Man kan være den minst voldelige personen i verden før man plutselig sitter i en slik situasjon. Anonymous poster hash: 94341...f89 Den saken kan da overhodet ikke sammenlignes med denne.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #13 Skrevet 29. oktober 2013 Det sto på vg at en kompis sa at avdøde alltid stilte opp for andre. Det var nok ikke så lurt å stille opp for nabodama med samboer, nei... Anonymous poster hash: 1eb1c...18c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #14 Skrevet 29. oktober 2013 Det var jo en mann i USA som fant datteren sin på gulvet mens en mann voldtok henne. Han tok livet av mannen, men ble frikjent. Det er jo slik at man BLIR sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Man kan være den minst voldelige personen i verden før man plutselig sitter i en slik situasjon. Anonymous poster hash: 94341...f89 Den saken kan da overhodet ikke sammenlignes med denne. Jo, det tror jeg faktisk. Blir man gal, så blir man gal. Anonymous poster hash: 94341...f89
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #15 Skrevet 30. oktober 2013 Kan dere være så snille å slutte å diskutere denne saken. Dette gjelder min familie, og jeg synes dette er respektløst av dere! Så igjen. Vær så snill. Ha en fin natt videre! Anonymous poster hash: 14144...aa4
Gilette Skrevet 30. oktober 2013 #16 Skrevet 30. oktober 2013 1. Reglene i USA er annerledes enn i Norge, bla har de ett sterkere vern i forhold til inntrengere. 2. Jeg vil regne med at mannen som drepte sin samboers elsker vil bli frikjent pga gal i gjerningsøyeblikket. Ja, jeg skjønner hvorfor gjerningsmennene i begge eksemplene agerte som de gjorde, selv om de voldet annen manns død. Forsvarer jeg mord, nei, men kan likevel forstå reaksjonene deres.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #17 Skrevet 30. oktober 2013 Han får nok ikke mange år i fengsel, for når en kommer hjem fra fest er det siste man forventer å finne i sengen sin er naboen, og med promille tenker en ikke klart og da tenker en heller ikke på konsekvenser. Anonymous poster hash: cd473...715
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #18 Skrevet 30. oktober 2013 DETTE ER KONSEKVENSENE AV VOLD! Mennesker som blir så sinte at de slår ihjel andre burde bli bura inne for LANG tid! Anonymous poster hash: 65d78...b4f
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #19 Skrevet 30. oktober 2013 Kan dere være så snille å slutte å diskutere denne saken. Dette gjelder min familie, og jeg synes dette er respektløst av dere! Så igjen. Vær så snill. Ha en fin natt videre! Anonymous poster hash: 14144...aa4 Ha litt respekt for dette innlegget og slutt. Moderator, hvor er du?.. Til deg som skrev dette innlegget: jeg sender deg en god styrkeklem. Anonymous poster hash: 8aa1c...426
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2013 #20 Skrevet 30. oktober 2013 Idiotkjerring! Anonymous poster hash: d3108...dbf
Gilette Skrevet 31. oktober 2013 #21 Skrevet 31. oktober 2013 DETTE ER KONSEKVENSENE AV VOLD! Mennesker som blir så sinte at de slår ihjel andre burde bli bura inne for LANG tid! Anonymous poster hash: 65d78...b4f Dette er konsekvensen av at en kompis hadde seg med madammen hans. Jækla, ja, men det finnes noe som heter sinnsyk i gjerningsøyeblikket syns synd på mannen som drepte kompisen sin i affekt syns synd på fam til den drepte. Syns ikke synd på kvinnen i dette trekantdramaet.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #22 Skrevet 31. oktober 2013 DETTE ER KONSEKVENSENE AV VOLD! Mennesker som blir så sinte at de slår ihjel andre burde bli bura inne for LANG tid! Anonymous poster hash: 65d78...b4f Dette er konsekvensen av at en kompis hadde seg med madammen hans. Jækla, ja, men det finnes noe som heter sinnsyk i gjerningsøyeblikket syns synd på mannen som drepte kompisen sin i affekt syns synd på fam til den drepte. Syns ikke synd på kvinnen i dette trekantdramaet. Man kan ikke drepe folk og etterpå skylde på sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Du dreper ikke et menneske fordi han har sex med kona di, da mangler du virkelig noen sperrer Anonymous poster hash: 56072...a6b
Gilette Skrevet 31. oktober 2013 #23 Skrevet 31. oktober 2013 DETTE ER KONSEKVENSENE AV VOLD! Mennesker som blir så sinte at de slår ihjel andre burde bli bura inne for LANG tid! Anonymous poster hash: 65d78...b4f Dette er konsekvensen av at en kompis hadde seg med madammen hans.Jækla, ja, men det finnes noe som heter sinnsyk i gjerningsøyeblikket syns synd på mannen som drepte kompisen sin i affekt syns synd på fam til den drepte. Syns ikke synd på kvinnen i dette trekantdramaet. Man kan ikke drepe folk og etterpå skylde på sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Du dreper ikke et menneske fordi han har sex med kona di, da mangler du virkelig noen sperrer Anonymous poster hash: 56072...a6b Sier meg ikke uenig i at drap er galt, men folk i affekt kan gjøre tragiske ting. Det at drapsmannen hadde drukket fjernet nok noen sperrer som ville vært der om han var edru.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #24 Skrevet 31. oktober 2013 Tragisk sak for alle involverte. Syntes dog mannen som drepte bør få straff, for uansett hvor sint man blir bør man ikke drepe. Dessuten syntes jeg at samfunnet bør skjermes for slike som har bevist at de kan drepe når de blir sinte, for hva er det neste de blir sinte for og hvem dreper de da? Anonymous poster hash: 8c216...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå