Gå til innhold

Hvor mye trener dere?

Anbefalte innlegg

Er i uke 17 og greier KUN gå tur. Jobber enkelte dager da, tung fysisk jobb med mye gåing. 1 svangerskap var jeg på trening med engang kvalmen ga seg, me denne gangen kjenner jeg bekkenet verker etter en times gå tur.. Opp 4 kilo allerede. 

Anonymous poster hash: 8f622...479
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144092607-hvor-mye-trener-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i uke 17 og greier KUN gå tur. Jobber enkelte dager da, tung fysisk jobb med mye gåing. 1 svangerskap var jeg på trening med engang kvalmen ga seg, me denne gangen kjenner jeg bekkenet verker etter en times gå tur.. Opp 4 kilo allerede. 

Anonymous poster hash: 8f622...479

Er nødt til jogge jeg, får kun gå på do når jeg har jogget så det kan ikke gå mer enn to tre dager....pes da er jeg så forstoppet at det er vondt og må...har prøvd både spinning og pump, men det gjør ikke samme nytten. Om det er noen trøst har jeg gått opp 6-7 kg i uke 19  til tross for dette... mulig halvparten er forstoppelse da men....sorry ekkelt innlegg men det er helt sant:)

Jeg prøver å ri hvertfall annenhver dag. Noen ganger blir det flere på rad og andre ganger går det kanskje 3 dager... Det er trim nok :P Også går jeg jo med bikkja iblant, men er ikke alltid jeg orker det! Bor sånn at vi kan ha hunden løs altså, så den ligger ikke bare stille i stua :)

Annonse

Her er det gravidyoga 1 gang per uke. 1-2 ganger styrketrening. Turer i rask gang innimellom.

Trener normalt sett mye mer, men tar det litt roligere under svangerskapet pga prolaps satt meg ut de forste 3 mnd, og naa er det fokus paa sterk rygg ;)

Her har det blitt pent lite pga oppkast og kvalme. Har blitt med småturer (med spyposen i veska), men nå som formen har bedret seg litt har jeg tenkt å begynne på gravidyoga:) ikke all verdens, men føler meg ok fornøyd med det intil videre:)

Trener 2 ganger i uka med fast opplegg. 30 min kondisjon og 9-10 styrkeøvelser som tar hele kroppen. "Heldigvis" fysioterapeut, så satt i gang med øvelser for å styrke kroppen til det den skal gjennomgå. Ellers er det mest gåturer  med bikkja og noen treningsgrupper på jobb, men de er lavdoserte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...