Gå til innhold

kjeft av bv pga bilpute..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg høre at det av uakseptabelt at jenta mi på snart 7 år sitter på pute.

Fikk beskjed om å kjøpe sete med rygg... nå skal det sies at vi ikke har egen bil og at barnet sitter i bil kanskje 1-2 ganger per uke på korte turer.

kan de virkelig "ta meg" på dette?

Anonymous poster hash: 79bc2...9d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du besøk av bv da?

Anonymous poster hash: f0a7b...17b
Skrevet

Det har vel egentlig ikke noe med saken å gjøre... men det er pga datteren min har et sinne uten like, og at de prøver å finne ut av hvorfor. skal begynne med div utredninger osv nå. 

Skrevet

Ta og ta fru blom. Det er jo slik at en bilpute gir for dårlig sideveis beskyttelse ved en evnt kollisjon, så jeg synes faktisk at du bør kjøpe et skikkelig sete til barnet, selv om dere ikke kjører hver dag.

Et sete koster ikke så mange kronene og vil sikre barnet ditt mye bedre enn en bilpute.

Skrevet

Det har vel egentlig ikke noe med saken å gjøre... men det er pga datteren min har et sinne uten like, og at de prøver å finne ut av hvorfor. skal begynne med div utredninger osv nå. 

Lykke til med utredning! Men uansett bør barnet sikres skikkelig i bil.

Skrevet

Om de kan ta deg på deg vet jeg ikke, men jeg hadde investert i et sete med rygg, de koster vel rundt 1500 og er mye sikrere. Og de fleste har vel også regulerbar rygg så de kan brukes lenge :)

Skrevet

Det jeg reagerer på med innlegget ditt er at du ikke spør om barnet ditt er tilstrekkelig sikret, men om barnevernet kan ta deg. Jeg hadde tatt en titt på hjemmesidene til trygg trafikk og sjekket anbefalingene, så er du sikker. Det er forresten dumt å ikke sikre barna skikkelig uansett hvor lite man kjører.

Anonymous poster hash: c103d...3b7

Skrevet

Ta og ta. Kanskje ikke, men kan hende de skriver det på listen over ting som ikke er helt ok hos dere. Spesielt om ikke dere etterkommer "ønsket"

Anonymous poster hash: ae7e0...ca5
Skrevet

Hvorfor er du mer opptatt av om du kan bli heftet for dette enn om barnet ditt faktisk sitter uforsvarlig sikret i bil? utrolig merkelig holdning spør du meg! 

Anonymous poster hash: 1d076...8ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...