siljeas Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 er det noen som har noen gode eller dårlige erfaringer? det er jo så mange lokaler i bergen og os, jeg blir jo helt tullete av å kikke på nett
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Legenes hus er flott på fine sommerdager. Det samme med Bellevue. Styr unna hotell admiral. Anonymous poster hash: 5f595...d7c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 For ikke å snakke om solstrand :-) Anonymous poster hash: 5f595...d7c
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 For ikke å snakke om solstrand :-) Anonymous poster hash: 5f595...d7c Der må 80 eller 90 % av gjestene overnatte. Anonymous poster hash: 34def...b93
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Mulig ting har forandret seg de siste årene, men jeg ville aldri hatt det på Kilden senter som drives av Fana catering.. Vårt bryllup ble ødelagt pga damen som styrer/styrte(?) der.. Anonymous poster hash: c9db9...b2b
siljeas Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 29. oktober 2013 Mulig ting har forandret seg de siste årene, men jeg ville aldri hatt det på Kilden senter som drives av Fana catering.. Vårt bryllup ble ødelagt pga damen som styrer/styrte(?) der.. Anonymous poster hash: c9db9...b2b sånn flaks! det lokalet kikket jeg på faktisk!! og vurderte det! var hun slem?
Sydamen Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Kan varmt anbefale Urdihuset! Nydelig lokale, mat og fin avstand til sentrum slik at tilreisende kan velge hva slags overnatting som passer lommeboken best. http://urdihuset.blogspot.no/
Gjest Anybody Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Legg inn på mittanbud.no da kommer mange opp!
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Mulig ting har forandret seg de siste årene, men jeg ville aldri hatt det på Kilden senter som drives av Fana catering.. Vårt bryllup ble ødelagt pga damen som styrer/styrte(?) der.. Anonymous poster hash: c9db9...b2b sånn flaks! det lokalet kikket jeg på faktisk!! og vurderte det! var hun slem? Når vi var på jakt etter lokale og var der, var hun damen kjempehyggelig og sa vi kunne få det meste slik vi ville. Som meny, pynt og sånt. Når det nærmet seg og vi skulle i gang med planleggingen var det plutselig umulig å ha noe å si selv, så hun bestemte så og si hele menyen, vi fikk kun noe å si på småting. Pynten var ikke noe å velge i, det vi kunne bestemme var om vi ville ha rød, blå eller hvite servietter!! Når vi prøvde å protestere,komme med egne ønsker ble vi nesten høvlet ned.. Vi hadde kjøpt champagne til å skåle med når vi kom inn og litt sånn, men de hadde servert all champagnen før vi kom og begynt å servere en annen som de hadde der.(og var myye dyrere) Vi skulle bruke en onkel til toastmaster da vi ville ha det på vår måte, men det var jo bare helt på tryne og hun hadde aldri hørt om noe slikt..Så vi endte opp med en fyr hun kjente..Ang betalingen til han, sa han hele tiden at vi tar det etter bryllupet, men den som måtte bla opp penger i bryllupet av gavepengene det var oss! Som om vi gikk rundt med masse kontanter i vårt eget bryllup.. Musikken fikk vi heller ikke si så mye på, de visste beste. Og lokalet var ikke pusset opp på mange år, og hadde gamle skinnmøbler som var fillete, dette sa hun at skulle pusses opp før vårt bryllup. Tror du det skjedde?.. Hadde vi vært eldre og bedre tid hadde vi selvsagt slått fra oss hele det opplegget der.. Anonymous poster hash: c9db9...b2b
siljeas Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2013 Mulig ting har forandret seg de siste årene, men jeg ville aldri hatt det på Kilden senter som drives av Fana catering.. Vårt bryllup ble ødelagt pga damen som styrer/styrte(?) der.. Anonymous poster hash: c9db9...b2b sånn flaks! det lokalet kikket jeg på faktisk!! og vurderte det! var hun slem? Når vi var på jakt etter lokale og var der, var hun damen kjempehyggelig og sa vi kunne få det meste slik vi ville. Som meny, pynt og sånt. Når det nærmet seg og vi skulle i gang med planleggingen var det plutselig umulig å ha noe å si selv, så hun bestemte så og si hele menyen, vi fikk kun noe å si på småting. Pynten var ikke noe å velge i, det vi kunne bestemme var om vi ville ha rød, blå eller hvite servietter!! Når vi prøvde å protestere,komme med egne ønsker ble vi nesten høvlet ned.. Vi hadde kjøpt champagne til å skåle med når vi kom inn og litt sånn, men de hadde servert all champagnen før vi kom og begynt å servere en annen som de hadde der.(og var myye dyrere) Vi skulle bruke en onkel til toastmaster da vi ville ha det på vår måte, men det var jo bare helt på tryne og hun hadde aldri hørt om noe slikt..Så vi endte opp med en fyr hun kjente..Ang betalingen til han, sa han hele tiden at vi tar det etter bryllupet, men den som måtte bla opp penger i bryllupet av gavepengene det var oss! Som om vi gikk rundt med masse kontanter i vårt eget bryllup.. Musikken fikk vi heller ikke si så mye på, de visste beste. Og lokalet var ikke pusset opp på mange år, og hadde gamle skinnmøbler som var fillete, dette sa hun at skulle pusses opp før vårt bryllup. Tror du det skjedde?.. Hadde vi vært eldre og bedre tid hadde vi selvsagt slått fra oss hele det opplegget der.. Anonymous poster hash: c9db9...b2b takk for advarsel! fryktelig synd at dere måtte ha det sånn!! men er nå veldig glad jeg vet hvordan det er, da har jeg ihvertfall fått eliminert en plass
Pappa-Lars Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 Ta en titt på http://www.mitt-selskap.no, det er en samlet oversikt over alle lokaler og cateringer i bergen. Av hva jeg kan anbefale vet jeg at både Det Gode Selskap, Søtt +Salt er trygge valg. Ikke nødvendigvis dyrt hvis man forhandler litt på innholdet. Av lokaler i sentrum er de fleste tilknyttet en leverandør av catering, men bergen døvesenter, lyngbø selskapslokaler er noen der du kan velge fritt. Det er mange som leverer god catering i bergen, og det er som regel alltid slik at du får det du betaler for. Billig mat, blir fort en dårlig opplevelse.... Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har vært i et bryllup i Rekstensamlingene. Brudeparet hadde leid hele bygningen, og selve middagen ble servert i pentagon-rommet. Det er en utrolig fin plass, men dette var en veldig varm dag, og uten aircondition ble middagssalen som en badstue! Det var totur å sitte der gjennom en syv retters middag.. Anonymous poster hash: c3c7f...fb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå