Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Er det noen som vet når man senest settes i gang i Kristiansand? Overtidskontroll er 7 dager over termin ser jeg, men når settes man evt i gang? Og teller helligdager? (Blir i juletider dette her) Anonymous poster hash: 9c429...93b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Dytt Anonymous poster hash: 9c429...93b
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 opplevde svært dårlig informasjon om igangsettelse da jeg ble satt i gang. Den ene sa ja, den andre sa nei. Til slutt fikk jeg en dato og kl slett jeg skulle settes i gang og da jeg kom var det ingen som hadde "hørt noe om noe" og lurte på hvorfor jeg kom. Endte med å bare sette meg ned å grine og nekte å gå hjem... Gleder meg til å føde der igjen rundt juletider Anonymous poster hash: 7ea26...9a6
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Oy! Det hørtes ikke særlig bra ut da :s Anonymous poster hash: 9c429...93b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå