Gå til innhold

Noen som har vert på Disney on ice her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å ta med de yngste. De er 3, 5 og 7 år. Er det koselig? Litt skeptisk til å ha med 3 åringen kanskje...

Anonymous poster hash: f681c...c20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var for maaange år siden. Kjempe morro :D

Anonymous poster hash: 64ceb...cfc
Skrevet

Er det helst små barn man tar med? Har to på 14 og 16 år, men er kanskje ikke så interessant for de?

Skrevet

Var der med en tre-åring for noen år siden.. Hun elsket det - jeg HATET det! Makan til pengeslukende møl..

Skrevet

Var der med en tre-åring for noen år siden.. Hun elsket det - jeg HATET det! Makan til pengeslukende møl..

Hehe! Bra datteren din hadde det koselig da ;)

Skrevet

Kan gutter på 8 ha glede av det? Og blir det for barnslig for jenter på 11 år?

Anonymous poster hash: 199e4...090
Skrevet

Vi drar hvert år, i januar drar vi for første gang med mini på 2,5 år. Det blir den yngste vi tar med. Storesøster var 4 første gang og for henne er det tradisjon, og hun snakker om det i løpet av året og gleder seg. Er enig i at det er et pengesluk, så for vår del får barna to hundre av oss hver. De kan velge om de vil ta med maks to hundre fra julegaver, oppsparte penger etc og handle for det, og kun det. Grunnen til at vi tillater maks fire hundre er fordi dette er noe vi gjør som en, ja, tradisjon og som en familie. Jeg gleder meg nesten like mye som barna :) Vil tippe at når man blir tenåring vil dette slutte å være interessant, men det er jo så forskjell på dette også :) Jeg dro selv på dette som barn og har bare gode minner fra det :)

Skrevet

Dro dit hvert år som barn, og elsket det. Vi dro vel frem til jeg var 11-12 vil jeg tro, med yngre familiemedlemmer. Trist de ikke gjør så mange show som i gamle dager, hvor de dramatiserte Disney-filmer.

Anonymous poster hash: 939aa...0bd
Skrevet

Takk for svar! Da spørs det om vi reiser en tur. Om de ikke liker det, så har vi iallfall vert der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...