Gå til innhold

Har noen av dere prøvd 5:2 dietten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt i dag ;)

Anonymous poster hash: d4220...cee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal du spise de dagene du kun skal spise 500 kalorier?

Anonymous poster hash: 5f135...095
Skrevet

Hva skal du spise de dagene du kun skal spise 500 kalorier?

Anonymous poster hash: 5f135...095

Det er et vedlig godt spørsmål. Det blir jo veldig lite mat.

Jeg må nok lete etter gode forslag. Men jeg bruker greteroede.no for å telle kaloriene jeg spiser.

HI

Skrevet

Jeg prøvde i starten av sommeren, gikk litt nedover i sommerferien og sliter med å komme igang igjen..Men det svinvirker! I hverfall for meg og spesielt på magefettet - så det ønsker jeg å begynne med på nytt.

Anonymous poster hash: 8070b...ef4

Skrevet

Hva går den dietten ut på? Har ikke hørt om den før :)

Skrevet

Jeg prøvde i starten av sommeren, gikk litt nedover i sommerferien og sliter med å komme igang igjen..Men det svinvirker! I hverfall for meg og spesielt på magefettet - så det ønsker jeg å begynne med på nytt.

åå det var et motiverende svar!! :)

Jeg skal ned 5 kg. Og trenger en kickstart. Jeg spiser ganske normalt til vanlig. Men de sitter bom fast!

HI

Skrevet

5 dager i uka kan du spise hva du vil mot at du "faster" to dager også (redusere kaloriinntak med 1/4)

Anonymous poster hash: d938c...d4f

Skrevet

Jeg startet på torsdag :) , for da fikk jeg meg note 3 som har SHealth, og nå er det gøy og gå tur ;)

Anonymous poster hash: 21887...e31

Skrevet

5 dager i uka kan du spise hva du vil mot at du "faster" to dager også (redusere kaloriinntak med 1/4)

Anonymous poster hash: d938c...d4f

En viktig presisering er vel at man spise hva man vil. Men ikke hvor mye man vil.

I stedet for at jeg modererer kalori inntaket mitt hver dag ( i forhold til dagens kosthold). Skal jeg kun spise 500 kalorier 2 dager i uka. For eksempel tirsdag og torsdag.  

HI

Skrevet

Jeg prøvde i starten av sommeren, gikk litt nedover i sommerferien og sliter med å komme igang igjen..Men det svinvirker! I hverfall for meg og spesielt på magefettet - så det ønsker jeg å begynne med på nytt.Anonymous poster hash: 8070b...ef4

åå det var et motiverende svar!! :)Jeg skal ned 5 kg. Og trenger en kickstart. Jeg spiser ganske normalt til vanlig. Men de sitter bom fast!HI Anonymous poster hash: d4220...cee

Ja, jeg gremmes over hvor svak viljestyrke jeg har, når jeg VET hvor godt det fungerer! :( Min utfordring er nok å bli bedre til å planlegge slik at det blir mer enn knekkebrød og suppe liksom... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...