Gå til innhold

Tidlig UL i morgen!!! :) Flere som har vært i uke 7/8 e.l.? :)

Anbefalte innlegg

Jeg skal på tidlig UL i morgen, er i uke 7 eller 8 nå. Flere som har vært på så tidlig ul og kan fortelle meg litt om hva jeg kan forvente å se/ikke se? :) Med mine to andre barn har jeg ikke vært på ul før mye senere, så dette blir litt spennende. Er veldig veldig spent på hva vi kan forvente av info..spes mtp at dette er et mulig risikosvangerskap.. Krysser det jeg har for at alt er bra med spiren i magen :) men må innrømme at sommerfuglene er tilstede og at jeg gruer meg litt også..

Fortsetter under...

Var på utvendig ul rundt denne tiden. Du kan som svaret over her sier se ei lita bønne og at hjertet slår : ) så ser de på hvor mange fostre det er og hvor morkaken har festet seg. De måler crl på foster og fostersekkens str og sjekker at det stemmer med antall uker : ))

Tusen takk for svar, alle sammen!:) Så moro at man kan høre hjertet slå allerede, det gleder jeg meg til! Ville vært utrolig betryggende. Skal forsåvidt også bli greit å få bekreftet (forhåpentligvis) at det bare er 1 liten bønne der inne og ikke flere, hehe :) Kommer med en oppdatering når vi er ferdig i morgen! Vi har 3 timers kjøretur hver vei, så er vel hjemme igjen på kvelden en gang, puuh :)

Annonse

Jeg skal også i morgen.. Er da 6+6 :)

Dette pga IVF, sjekke opp hvor mange som er inni der :)

Håper veldig på å se/høre hjertet..

Lykke til :)

Masse lykke til til deg også! Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg :)

Var pa tidlig ul i uke 7 med første barnet og da tok de innvendig. Så en liten "bamsemums" som beveget armene og hjerteslag. Denne gangen fikk jeg utvendig i uke 7/8 og da så vi ikke like tydelig kroppsform, ddt ble mer en liten klump med en blinkende prikk midt i (hjerte).

Jeg skal også på tidlig ul i morgen (på Riksen). Er 8+1 i morgen og grunnen er at det er IVF-forsøk. Var gjennom det samme for 1,5 år siden med mitt første barn. Det er virkelig rørende å se det bankende hjertet og få en bekreftelse på at det er et lite liv der inne. Men man har jo også i bakhodet at det er en liten sjanse for en dårlig beskjed. Så kjenner igjen følelsen av å gru-glede seg, har det akkurat sånn i dag jeg også!

Da har vi endelig kommet hjem etter en lang dag med reise for 5 minutter inne hos legen.....puuh!:) Alt var bra med den lille spira og vi så hjertet som dunket i vei...og det var kun 1 liten spire i magen :) Var ekstra spesielt for samboeren min siden dette er hans første biologiske barn som han får følge hele veien :) I helgen skal vi til Danmark i 60-årsfeiring for pappan hans og da skal vi fortelle den store nyheten der! Vi skal ta på barna hvite t-skjorter hvor vi har skrevet "Hjelp, vi skal bli storebror/storesøster" :) Gleder meg masse!!!:) Var så godt å se at alt vta bra med spiren i magen så langt, gleder meg allerede til neste kontroll :) Hvordan gikk det med dere andre som skulle på kontroll idag? :)

Annonse

Her var det også ett bankende hjerte! Var sååååå lettet da jeg så både hjertet og at den beveget seg. Begynner å innse at det mest sannsynlig blir baby neste sommer!

Spiren hadde også en tvilling, men denne hadde sluttet å utvikle seg i uke 4-5 før hjertet begynte å slå. Legen mente det mest sannsynlig var genfeil og at naturen ordnet opp. Han forberedte meg på at det kan komme blødninger, noe som er greit å vite så jeg ikke får helt panikk.

Så deilig!! Da fikk vi begge gode nyheter idag :) Selv om det var trist å høre om tvillingen...men da vet du hvertfall hva det er dersom blødningene kommer. Da blir det baby på oss neste sommer da - vi krysser fingrene for at alt går fint :) gleder meg til å følge deg og alle andre her inne på vår vei mot målet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...