Gå til innhold

Er visst laget sånn at jeg kan få veldig tette barn....

Anbefalte innlegg

Lillegutt er 6 uker og allerede forrige uke kom den f.... mensen.

Renselsen er jo ikke ferdig en gang. Hadde riktig nok stoppet opp å blø, men fremdeles må jeg ha truseinnlegg pga lysebrun guffe.

Og så toppes det hele med mensen allerede nå til tross for at jeg fullammer.

Takk GUD for at jeg ikke har hatt sex ennå, nettopp pga den brune utfloden.

Skulle tatt seg ut å bli gravid igjen 3 uker etter fødsel... Siden jeg nå har fått 3 barn på 4 år og i tillegg har en på 10 år så har vi nok med det for nå!

Er ekstremt fruktbar i utgangspunktet og minipillen holder ikke en graviditet unna for å si det sånn. Spiral kan jeg ikke bruke pga jeg er veldig bakovervendt nedentil.
Hva er alternativene? Minipille kombinert med kondom og sånn maskin som forteller når man har EL? 

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed at sånn EL-maskin var for usikkert som prevensjon da jeg hørte om det. Tror nok at kondom og minipille bør funke, men hvis dere er ferdig med å få barn hadde jeg nok spurt om gubben kunne kutte strengen. Har du nylig sjekket at du ikke kan ha spiral?

Jeg fikk beskjed at sånn EL-maskin var for usikkert som prevensjon da jeg hørte om det. Tror nok at kondom og minipille bør funke, men hvis dere er ferdig med å få barn hadde jeg nok spurt om gubben kunne kutte strengen. Har du nylig sjekket at du ikke kan ha spiral?

Jeg føler at vi er ferdig :P Men er bare 29 år, det kan jo være vi har lyst på en til om 10 år.Har derfor ikke lyst å sterilisere meg. Gubben ser kun 2 timer frem i tid og vil ikke ha flere. Har mast litt på han om ikke han kan gjøre det, men det er visst uaktuelt, Jeg tror han er redd for at han skal bli dame ;):D 

Fikk beskjed (nok en gang) i starten av den siste graviditeten at spiral nok ikke går, Får ikke til å bruke tampong en gang... 

P-stav i armen? Det går jeg og vurderer hvertfall, har ikke satt meg inn i det ennå men føler meg ferdig med smertefulle hendelser nedentil (les: spiral). Fikk tilbake mensen etter 8 mnd med førstemann, andremann er 6 mnd og ingenting ennå. Men går jo på mini-pille så da kan vel mensenblødningene bortfalle helt?

Endret av Madolyn

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...