Gå til innhold

vil bli kjent med politimenn..hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kan jeg finne de da mon tro?? :D

Anonymous poster hash: 330f8...35e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

på politistasjonen?

Du får still deg utenfor å tisse på en av bilene eller noe, da kommer de nok ganske fort.. :P

Anonymous poster hash: 6695b...ff0
Skrevet

Få deg en jobb som nattevakt på bensinstasjon ;) Der "henger" det en del politifolk!

Anonymous poster hash: 1567f...b87
Skrevet

Snike seg på blålysfest?

Anonymous poster hash: 41e1c...d34

Skrevet

Hehe, jeg tenker som så at joda, jeg kan jo bli stoppet daglig og håpe at de som stopper meg velger en kaffe fremfor en bot, men å ta sjansen... nja... skeptisk!! hehe..

Det skulle vært egne chattesider for politimenn hehehe...

*husk anonymknappen nå*

Skrevet

blålys fest??? hvor, hæ hvordan? aldri hørt om!

Skrevet

syns jeg så en reklame for en "uniformdating" side for litt siden? 

type politi, brannmann, sykepleier, og de som er interessert i disse? 

Skrevet

Hva skal du med politimenn? Om det er uniformen du er ute etter kan du ringe en stripper! Hihi

Skrevet

Felkes fest for alle inne blålys (politi brann helse) med jevne mellomrom i oslo. Blålystreff eller blålysfest :-) du må jobbe eller studere innen disse fagene, eller kanskje man kommer inn som gjest?

Skrevet

forresten, tror det var i england jeg så den.. kanskje litt vel long distance. :) 

Skrevet

Hva skal du med politimenn? Om det er uniformen du er ute etter kan du ringe en stripper! Hihi

Turnusjobbingen er forøvrig et helvete å prøve å integrere i familielivet. ..

Skrevet

Politimenn er ærlige, trofaste, lyver ikke og er generelt hyggelige personer. I tillegg er de kjekke! ;)

Anonymous poster hash: 1c3a9...d57
Skrevet

Hehe, alltid hatt lyst på en politimann.. Sånn er det bare! Hmm, blir ikke lett å snike seg inn på en slik fest, men det hadde vært gøy å prøve! Så det finnes ikke en chatteside eller noe for disse folka? HEHE ... pokker!

Skrevet

Du kan få nr til pappa. Han lukter tåfis, bruker helsetrøye og kjerringa hans er moden for utskiftning. 

Skrevet

Han hørtes nydelig ut prinsessehengepupp....  :D :D ler Hehe

Søkte opp blålysfest. Huff, slitsomt å bli politistudent for å finne de !!!

Skrevet

Politimenn er ærlige, trofaste, lyver ikke og er generelt hyggelige personer. I tillegg er de kjekke! ;)

Eller så er det imaget de prøver å vise utad. Har dessverre hørt mye av det motsatte

Anonymous poster hash: 8dddf...234

Skrevet

Eller så er det imaget de prøver å vise utad. Har dessverre hørt mye av det motsatte

Samme her. Kjenner flere stykker og to av de jeg anså som gode venner av meg er anmeldt for gjentagende konemishandling. Hun ene fikk 19 brudd!

Anonymous poster hash: 7a3be...a6e

Skrevet

Minner om at de også kan være drapsmenn....

Anonymous poster hash: 0770b...b5b

Skrevet

Jeg har hatt en del med politifolk å gjøre gjennom jobb.

De er like forskjellig som alle andre. Men inntrykket jeg sitter igjen med er at du har en stor andel politifolk som ble politi på samme grunnlag som folk som utdanner seg til andre typer menneskeyrker (sosionom, barnevern, sykepleier, vernepleier osv). Og så har du de som ble politi pga respekt og makt.. (grøss og gru).

Anonymous poster hash: 1567f...b87

Skrevet

Reis på blålys fester. Det er fester for alle som jobber i blålys yrket, leger, sykepleiere, brannmenn, politi osv :-)

Anonymous poster hash: ecc14...0a1

Skrevet

Skulle gjerne reist på den festen, men jeg har ikke noe id som gjør at jeg kan komme inn :(

Skrevet

Faren til barna mine er polis. Syns ikke han er hverken kjekk eller spesielt kul. (haha, litt lei av han :) )

Joda, flink politimann, flink pappa, smart og alt det der - men etter noen år i tjenesten, herregud så kynisk. Alle er kjeltringer til det motsatte er bevist, og bevisbyrden ligger hos deg. Ikke snakk om å tro det beste om folk der nei!

Man blir kanskje sånn av å alltid se de mørke og negative sidene av samfunnet, ingen som ringer politiet når det har skjedd noe fint og positivt. For ikke å snakke om at mange politifolk etterhvert får psykiske problemer.

Anonymous poster hash: 1bf57...60b
Skrevet

Her jeg bor kan alle komme inn på blålysfest, eller blålyskro som det heter her. Er et arrangement laget for personer innen Politi, brannvesen, ambulanse og helsearbeidere generelt. Leger, sykepleiere osv.. Men man trenger ingen ID, så alle kan komme inn☺️

Anonymous poster hash: 5a02c...e78

Skrevet

Flytt i nærheten av en politihøyskole og jogg forbi daglig. Det samme kan fungere på politistasjonen, gjerne mens de har røykepause i bakgården. Kanskje du til og med "vrikker foten" på trappa, slik at en kjekk og sterk politimann kommer og sveiper deg opp i sine sterke armer, ser inn i dine vakre dådyrøyne, faller pladask og bærer deg rett inn i evigheten...*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...