Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, jeg har 14 dager igjen til termin. Så lei og utålmodig at det klikker for meg snart. Hadde det ikke vært for at det gjør så innmari vondt i mage og rygg så skulle jeg ha tatt til meg rådet om å nyyyte babymagen og sove mye mens jeg enda kan. Vel, jeg får ikke sove for magen min er tøyd til ytterpunktet og jeg har gnagsår av babyen. Tror faktisk jeg får slappet av mer og sovet bedre når han kommer enn nå, det sier litt.. :)

Det har vært en fantastisk tid til tross for spying til uke 20 og andre plager, men føler meg ferdig for denne gang og er klar for premien nå :)

Folk rundt meg sier også at tiden har gått såååå fort, men jeg fortalte ikke om graviditeten før i uke 19 så for dem har det gått litt fortere enn for meg:p Herreguuud så lenge siden det er jeg fikk den positive testen, og det er fortsatt tre måneder igjen. Kan ikke tiden bare flyyy avgårde??

Jeg er også såååå utålmodig! Jeg har vært lei en stund å når jeg endelig kom til termin så glimtet babyen fortsatt med sitt fravær! Nå er det en uke siden termin og det virker ikke som at denne babyen har planer om å komme med det første! Er så lei av at alle spør meg hver dag om jeg har født eller har begynt å kjenne noe. Vurderer å skru av telefonen å låse meg inne til babyen har kommet for å slippe mer spørsmål :P

Ahh, dagens klaging ;)

Jeg er også såååå utålmodig! Jeg har vært lei en stund å når jeg endelig kom til termin så glimtet babyen fortsatt med sitt fravær! Nå er det en uke siden termin og det virker ikke som at denne babyen har planer om å komme med det første! Er så lei av at alle spør meg hver dag om jeg har født eller har begynt å kjenne noe. Vurderer å skru av telefonen å låse meg inne til babyen har kommet for å slippe mer spørsmål :P

Ahh, dagens klaging ;)

Har du prøvd deg på noen kjærringråd eller? Så spennende dette må være for deg!! Sett deg ned med en god serie på dvd eller netflix, da raser timene unna. Og hvis du er 7 dager over termin kan du vel bli satt i gang?

Annonse

Ahh, dagens klaging ;)

Har du prøvd deg på noen kjærringråd eller? Så spennende dette må være for deg!! Sett deg ned med en god serie på dvd eller netflix, da raser timene unna. Og hvis du er 7 dager over termin kan du vel bli satt i gang?

Jeg har hatt sex, spist sterk mat, gått turer, slappet av, tatt lange varme bad, vasket hus, bringebærkapsler har jeg tatt (men er tom nå), gått i trapper, hatt modningsakupunktur, blitt strippet 3 ganger... Så ja, har prøvd litt av hvert men babyen vil ikke komme enda :P så de siste dagene har jeg sluttet å prøve og prøver å innse at dette kan ta tid :P

Jeg blir satt i gang i løpet av uken, så i slutten av uken er ventetiden endelig over uansett :)

Jises, Mamma med spire, hehe :) Da er det vel ikke håp for oss andre heller :P Her prøves alt, skal bake dansk krydderikage i dag til og med! Uansett hvor lei jeg er synes jeg virkelig du står først i køa her, så jeg skal jinxe deg nå :D

Jeg er også KJEMPE lei nå! Har termin 17 november, og dagene kunne ikke gått saktere. Den siste uken har jeg hatt masse menssmerter, vondt i ryggen, halsbrann ut av en annen verden osv osv.

Alle sier jeg bare må holde ut og at det er sånn det er på slutten, men jeg kan ikke noe for det. Jeg er såååå LEI!

Håper bare disse voldsomme menssmertene fører til noe og ikke bare er der for å plage meg :P

Noen som har noen erfaringer på det området?

Jeg har hatt et nesten identisk svangerskap som moren min hadde og for henne var det visst også sånn på slutten. Fødselen hennes startet plutselig med at vannet gikk og rier som haglet på etter det. Rask fødsel som var over på 4-5 timer \, i tillegg til at hun fødte 14 dager før termin med både meg og søstern min. Håper inderlig at jeg kan ligne på henne der også, ikke bare med svangerskapet.

Signerer her! Djiises tia snegler avgårde... GLEDER meg sånn! Og det hjelper ikke at storesøstera kom 3 uker før.. Kommer til å føle meg på overtid straks jeg når 37 uker! Har termin 30 des så det er lengre en langt igjen !

Signerer her! Djiises tia snegler avgårde... GLEDER meg sånn! Og det hjelper ikke at storesøstera kom 3 uker før.. Kommer til å føle meg på overtid straks jeg når 37 uker! Har termin 30 des så det er lengre en langt igjen !

Oi så spennende med den datoen da! Du vet jo ikke om det blir 2013 eller 2014-baby:)

Jises, Mamma med spire, hehe :) Da er det vel ikke håp for oss andre heller :P Her prøves alt, skal bake dansk krydderikage i dag til og med! Uansett hvor lei jeg er synes jeg virkelig du står først i køa her, så jeg skal jinxe deg nå :D

Jeg tror den jinxen hjalp ;) den 4 kom iallefall endelig babyen vår til verden :D

Jeg tror den jinxen hjalp ;) den 4 kom iallefall endelig babyen vår til verden :D

Wæææ grattiiiiiiis :D Så gøy!!!

Annonse

Gratulerer så mye ;D Følger etter deg i morgen :P 

Jeg er utålmodig etter å møte lillesøster, men..hold dere fast!! Jeg syns tiden går altfor fort og det er nesten så jeg bare nyter at det er 8uker igjen nå...!! Vel har jeg en del plager og irritasjonsmomenter, ikke syns jeg det er kjekt å bli en hval heller...Men, med forrige hastefødsel i uke 32 så lærer man seg jammen meg å sette pris på disse ukene her på en helt spesiell måte..:!! Jeg har all forståelse i verden for at dere er utålmodige og lei, jeg kjenner jo på den følelsen på et vis også..Men, likevel tar jeg det helt med ro og lar ukene rusle å gå, og satser på det blir januar før hun kommer (termin 05.januar) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...