Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om tidsreise var eit alternativ ville eg hoppa over heile fødselen ;)

Her er det 8 dagar til termin, og eg gledar meg faktisk meir til å ikkje vere gravid lenger enn til å treffe babyen. Men akkurat no kan ho vere der ho er til eldste er ferdig med forkjølelse, elendig humør og leggetrøbbel..

føler at jeg går evig gravid! å er så utrolig lei, alt gjør vondt! har termin i slutten av desember å kjenner jeg allerede vil ha han ut! må selvfølgelig vente, men er så frustrert av tilstanden jeg er i! gleder meg til å bli ferdig med alt som heter svangerskap! gleder meg til å se han, men gruer meg litt til fødsel! så er vel meningen at disse siste 8 ukene skal gjøre meg så dritt lei at skrekken for fødsel går over!;p men er så absolutt min siste dette, aldri igjen!:)

ja du har rett i det! mye som skjer i desember! er vel november som er utfordringen, sneiler seg avgårde! tror nok at jeg etter disse 8 ukene kommer til å glede meg til å få vondt! er nok en grunn til at vi går så lenge gravid!;)

Annonse

Huff jah kjenner også på at dette er sistemann.. De 2 første sv.skapene var egentlig ingen problem men kjenner virkelig på at med 2 barn hjemme og alle plagene som har vært fra starten av og ikke blitt særlig bedre så merker jeg at dette virkelig er sistemann.. :-) blir jammen godt å bli ferdig :)

Her synes jeg tiden går alt for fort, 35+0 i dag. Blir helt stresset!

Ikke har jeg ordnet noe, ikke har jeg "tid og ork" til å begynne å ordne. Og ALT som kan gå "galt" rundt meg går GALT -_-

Bare uflaks!

Anonymous poster hash: f4581...340

tenkte jeg skulle gå inn på bim nå å lage en tråd om jeg vil føde nå.....UTÅLMODIG!

de vondtene jeg har når går egentlig ganske greit så lenge jeg holder meg hjemme.

men jeg vil så gjerne treffe hun nå! :wub:

det er det jeg er så utålmodig for :) vil ha henne nå!

Heihei!:) Jeg er 32+1 og er veldig spent på hvem som skjuler seg inne i magen min. Vi vet ikke kjønn, så det er ekstra spennende. Har vært i veldig god form til nå, men merker mer til graviditeten nå. Litt bekkenplager, nedpress osv. Men tiden har gått utrolig fort!! Om åtte uker skjer det kanskje:)

Anonymous poster hash: 328d5...6c3

Annonse

Vil ikke bytte mot noen akurat nå 39+6 i dag <3 Wiih! 

Og så får jeg beskjed i dag om nårtid de vil sette meg i gang, evnt om de innvilger ks og dato for dette. Ah, spennende dag :D

Så jeg får baby innen neste søndag mest sannsynlig :D

ahh.. jeg synes fortsatt at tiden sneeeeeeeegler seg forbi :( blææhhh.. i morgen er det 1 mnd til termin. har egentlig bestillt lillesøster til midten av november, men jeg tviler på at det skjer! tror seriøst ikke det finnes noen som er så utolmodig som meg når jeg går gravid!

ahh.. jeg synes fortsatt at tiden sneeeeeeeegler seg forbi :( blææhhh.. i morgen er det 1 mnd til termin. har egentlig bestillt lillesøster til midten av november, men jeg tviler på at det skjer! tror seriøst ikke det finnes noen som er så utolmodig som meg når jeg går gravid!

jo meg....det første jeg tenkte når jeg så det blå krysset; off....håper tiden går fort! :P

jeg bare prøver å innbille meg at tiden kommer til å gå fort jeg.

har vært de lengste månedene i mitt liv å jeg håper jeg kælver snart.....

jo meg....det første jeg tenkte når jeg så det blå krysset; off....håper tiden går fort! :P

jeg bare prøver å innbille meg at tiden kommer til å gå fort jeg.

har vært de lengste månedene i mitt liv å jeg håper jeg kælver snart.....

Det er så fryktelig frustrerende og være så utolmodig fordi jeg merker at jeg rett og slett blir sur og grinete fordi det går så tregt. enda det ikke er en dritt å gjøre med! hehe... så tåpelig, men likevel!  :)

kjenner til det! :) noen dager tenker jeg at jeg kommer til å være gravid for alltid....

jeg har til om med drømt det! drømte at legen sa til meg; sorry altså, men du kommer til å måtte ha hun der inne for alltid. hun kan ikke ut for det tåler hu ikke og hun vil ikke vokse noe mer så hun har det best der inne så hun kommer aldri ut.

gjett hvem som stod opp med feil ben og var sur den morgenen...... hehe

You lucky duck ; ))

Lykke til med innspurten : ))

Takk, men har vært utålmodig (og er utålmodig fortsatt) i 8 mnd nå, siden dagen jeg fikk et blått kryss og jeg og samboeren stod der i sjokk over at nr 2 var så altfor tidlig på vei allerede.. 

Drit lei av å gå gravid og GLEDER meg til å få kroppen for meg selv og forhåpentligvis uten plager, eller uten så innmari store plager :)

Ååå for en fantastisk tråd!! Så utrolig deilig å lese andres klaging. Jeg er DRITTLEI av å være feit, av kramper i leggene, av kynnere og av sure oppstøt. Og jeg har 12 uker igjen!!! Wææææ:( Håper tiden raser forbi snart, er så lei av denne tilstanden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...