Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå lurer jeg på hvordan jeg skal overleve dette svangerskapet. Innlagt for 2. gang pga hyperemesis...

spyinga tar jo helt knekken på meg.

er bare 7-8 uker og meg nr1 hadde jeg det sånn her i 30 uker.

Akkurat nå skjønner jeg ikke hva vi tenkte på med å ville ha to tette.

ooooh looooord....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144092518-innlagt-igjeeeen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da... men nesten så jeg må si at du er heldig som blir lagt inn. når man først er så kvalm. missforstå meg rett ; ) da får du iallefall i deg næring. jeg spiser nesten ikke pga kvalme og bare kaster opp..vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg... men legen sier det ikke er noe farlig... hva gjorde du for å bli lagt inn for å få næring? Jeg er nesten desperat...

Anonymous poster hash: ad63d...20c

Stakkars deg! Jeg er og konstant kvalm, men haaaater å spy, så prøver å unngå det, men blir noen ganger i uka. Jeg synes DET er slitsomt! Du må ha det grusomt!!! Får krysse fingra for at du slipper plagene så lenge i dette svangerskapet da! God bedring!!! Og klem:)

Anynom:

ble sendt på legevakta fordi jeg spøy til jeg svimte av. Be legen da urinprøve med morgen urin. Har du +1 eller mer på KETONER så skal du legges inn for å få intravenøst. Jeg har liggi mellom +4 og +6. Og da er man TOM. Da spyr jeg ikke lenger fordi jeg ikke har magesyre igjen.

Krev også blodprøver. De må sjekke saltnivåene. Har du lite salt så skal du ha intavenøst.

A_K jeg har det helt jævlig. For å si det mildt. Verste er at nå har jeg en 1 åring som skal ha sitt også. Har så dårlig samvittighet.

Uansett om man spyr en gang eller 100 så er det grusomt.

takk <3 og klem tilbake. Ikke vær redd for å be legen om kvalmestillende.

afipran hjelper meg litt i perioder.

Annonse

Annonse

Da er jeg hjemme igjen. Spennende å se hvor lenge jeg klarer meg nå. Krysser alt jeg har for at jeg i det minste skal komme meg gjennom helgen.

At det skal være så vanskelig å holde på mat og drikke!!!

Tror jeg har testa alt av kjerringråd nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...