Gå til innhold

Noen som har erfaring med søskenforsøk?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå startet opp med nesespray og er i gang med søskenforsøk.

Fikk ut noen egg sist, men fikk kun ett som var bra og kunne settes inn. Og av det ene egget, kom det en nydelig jente. Så vi var veldig heldige sist.

Noen som erfaring her?

Er så spent på hvordan dette skal gå....

Anonymous poster hash: 8a540...4fe

Fortsetter under...

Jeg ble gravid etter 1. ivf. Fikk 6 egg på frys. Hadde 2 avbrutte og 2 negative fryseforsøk etter det, så ble ingen søsken ut av de.
Ble så gravid ved 1. ivf igjen. Gikk på høyere dose Gonal-F ved 2. forsøk. Gikk også flere 

dager på sprøyter 2. gang. 8 dager ved første 1. og 11 dager ved 2.

Ved 2. forsøk fikk jeg 8 egg på frys. Hadde først et negativt fryseforsøk før det klaffet nå:-)
Har fortsatt 2 egg på frys, så dette har gått over all forventning. Vi var forberedt på å bli barnløse og evt adoptere.....
Så man kan godt være heldige flere ganger!!!

Hvordan ligger dere an?

Det her er jo super positiv!! Og en god prognose :-)

Jeg skal inn på første UL neste uke og regner med oppstart på sprøyter da.

Jeg gikk på sprøyter i hele 16 dager sist. Spennende å se hvordan kroppen reagerer denne gang.

Jeg har hatt 1 uttak i 2011. Var kjempe skuffet da bare 3 egg ble befruktet. 1 satt inn og 2 på frys. Ble gravid på første forsøket. Prøvde nå frys, de tok opp 1 og jeg har nå testet postivt. Kjempe heldig jeg vet. Hadde aldri trodd med så få egg at det skulle klaffe. Har vært kjempe negativ i perioder, men fokuserte på at jeg trengte ikke mange egg, bare 1 perfekt et. Krysser fingrene for at sistemann holder seg inne til sommeren, for nå blir det ikke flere forsøk tross at jeg faktisk har dårlig samvittighet for at det siste egget ikke får sjansen.

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...