Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ja... Nå er det et år siden vi bestemte oss for å virkelig prøve å bli gravide. Har ikke gått på p piller på flere år, men vi brukte kondom i 2 år, litt slurv det siste halve året, skjer det så skjer det.. Så vi har jo egentlig prøvd lenge føler jeg. Jeg har en del cyster. Men ikke mange nok til å kalle det pcos, har heller ingen andre symptomer på det. Men flere gyn. har sagt at jeg kan bli gravid (etter innvendig ul). Men OM vi skulle få problemer skulle jeg få pergotime. Nå har jeg blitt henvist til gyn. igjen. Denne gangen for å få hjelp. Så da blir det sikkert pergo. Legen regnet med at det var pga. cystene vi hadde det litt trøblete. ALt fint ellers, heldigvis! Noen her som har vært gjennom det samme? Jeg har el, det er jeg egentlig ganske sikker på (smerter og mye blankt slim). Men noe skjer, eller skjer ikke. Siden det aldri klaffer. Noen her som har hatt cyster, å som har hatt god hjelp av pergo? Hva er alternativet om pergo ikke hjelper? Erfaringer og positive historier ønskes! Dette begynner å tære på.... Anonymous poster hash: be2e1...1cc Anonymous poster hash: 05efd...7c3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144092507-cyster-og-pergo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå