Gå til innhold

FLAUT ass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde søkt opp bilder av Sondre Lerche da jeg syns han har så fine øyne. sjelden mannen i huset bruker pc en, men akkkurat denne dagen skulle han selvfølgelig det. men jeg sitter ved siden av han i sofaen, åpner han pc en og blir møtt av et stort Sondre-bilde med dådyrøyne. han spurte hvorfor jeg hadde søkt han opp, og påpekte at han selv lignet veldig lite på han. jeg sa det ikke hadde noe med at jeg syns ha var tiltrekkende å gjøre, men ville vite litt personalia (herregud, kanskje enda verre!)

Nå er manne dritsur og vi har ikke pratet noe særlig sammen i dag.

uff..

har dere noen gang opplevd noe lignende, noe flaut som har blitt oppdaget at du har søkt på osv?

Anonymous poster hash: 613b8...a82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen din er sur for at du hadde søkt på bilder av Sondre Lerche??? Oh my... Hahaha

Skrevet

Jeg sliter litt med å skjønne at dette er så flaut, jeg da. Ikke minst er det litt komisk at mannen er sur - er han redd for at Sondre skal komme og ta deg med seg :P

Det var da en veldig uskyldig tabbe.

Skrevet

Haha, morsomt! Min mann hadde nok bare mobba meg for det LENGE! Han er heldigvis så sikker på seg selv og vårt forhold at det ikke hadde kostet han en kalori..

Jeg kunne nok blitt mer småsjalu ;)

Anonymous poster hash: dae1f...4d5

Skrevet

Haha, morsomt! Min mann hadde nok bare mobba meg for det LENGE! Han er heldigvis så sikker på seg selv og vårt forhold at det ikke hadde kostet han en kalori..

Jeg kunne nok blitt mer småsjalu ;)

Hvis mannen hadde kikka på damer altså! Haha

Skrevet

Fredagskvelden blir ikke den samme fremover, kjenner jeg ;)

hi

Anonymous poster hash: 613b8...a82
Skrevet

Jeg hadde heller ikke syns det var flaut, eller mannen hadde blitt sur. Hvertfall ikke nåværende kjæreste ;) 

Meeen.... Hvis man snur på flisa så er jeg rimelig sikker på at endel damer her hadde blitt veldig snurt hvis de ble møtt av et vakkert dameansikt med store blå dådyrøyne når de åpnet pcen :P Det er nå mitt inntrykk etter en viss fartstid her inne. 

Skrevet

Det blir som når menn søker opp bilder av Baywatshdamer ol.

Anonymous poster hash: 98d39...256

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...