Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Hei! Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid! veldig glad for det,selvom dette ikke var planlagt. Vært sammen med kjæresten i 2år nå,men vet ikke åssen jeg skal fortelle det..redd for at han ikke vil vi skal ha barn ennå :/ om noen andre har følt det sånn,eller har noe formening om hva jeg tenker så svar meg gjerne! Hilsen j25 Anonymous poster hash: 2b804...111
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Gratulerer med graviditeten Bare si det rett ut og ta det derfra Min søster ble gravid etter å ha vært sammen med kjæresten i 2 mnd, i dag har de 2 barn og er forsatt lykkelige sammen Anonymous poster hash: 2fe63...537
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Det var betryggende å høre takk for svar! Er bare urolig kjenner jeg..men satser på at han ikke er altfor negativ til at vi har muligheten til å bli foreldre Anonymous poster hash: 2b804...111
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Takk for gratulasjonen Anonymous poster hash: 2b804...111
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 Gratulerer med baby i magen! Om du vet at du er glad for dette så er det en god start. Kjæresten blir sikkert sjokket, neb forhåpentligvis går det seg fort til. Lykke til! Anonymous poster hash: 9458b...53d
Elsker livet Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Gratulerer! Det betyr ingenting hvordan du sier det så si det som det faller deg inn.
bonusmamma Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Gratulerer så mye med spire i magen! :-)Jeg og sambo har vært sammen i 2 år, og det er bare noen måneder siden vi snakket om at vi ville vente med å få barn, og at han ikke vet riktig hvordan han hadde taklet det om det skulle skje nå. Men, så ble jeg gravid på prevensjon, og fortalte det til han. Han ble veldig glad, for når han først var i situasjonen var det jo annerledes enn hva han hadde tenkt. Så vi er 8 uker i morgen, og gleder oss stort :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå