Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #1 Skrevet 29. oktober 2013 Har truffet en fyr på en datingside og vi har lyst å treffe hverandre. Kjemien har vært helt sinnsyk bra og vi prater sammen hver dag. Jeg vil møte han men er redd vi ikke passer sammen i det virkelige liv.. noen som har erfaringer? Kommer til å bli knust om det ikke fungerer, har det utrolig bra slik som det er nå Har du truffet noen fra nett som du hadde utrolig god kjemi med? Anonymous poster hash: 7bacf...254
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #2 Skrevet 29. oktober 2013 Ja, og vi har en datter og skal gifte oss neste år! Jeg nettdatet litt før jeg møtte han, mitt beste tips er å hoppe i det, det gjør vondt verre å drøye det. Man har jo ikke tenkt å sitte bak hver sin pc i flere år! Men det er jo en grunn for at dere har fin kontakt og da er det verdt å prøve. Avtal en liten kaffekopp en ettermiddag, ikke noe middag eller øl ute. Kaffe er mer avslappet og om det skulle skjære seg med kjemi så er det lettere å si hadet på en fin måte enn ved en klein middag. Masse lykke til! Anonymous poster hash: aa539...333
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. oktober 2013 #3 Skrevet 29. oktober 2013 Jupp, og nå har vi vært sammen i 7 år:) hopp i det, det verste som kan skje er at det ikke funker ;-) det blir ikke noe bedre å vente om det ikke skulle funke! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #4 Skrevet 29. oktober 2013 Ja. Nå er vi samboere og har en sønn Mitt beste tips vil nok være å gå tur eller tursle litt rundt i byen første gang dere møtes. Kjøp med en kaffe. Mye lettere å slappe av når man gjør noe, og mye lettere å bli kjent og kjenne hvordan det føles å være rundt han Anonymous poster hash: 9a192...7c5
Aliniane Skrevet 29. oktober 2013 #5 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Det kan slå begge veier, det kan bli akkurat som du håper på og det er full klaff, ellerr det kan vise seg at han er helt merkelig i virkeligheten og at det ikke er noen kjemi der i det hele tatt. Jeg har opplevd begge deler. Men det beste er jo å finne det ut! Det blir vanskeligere å takle det om det ikke funker etter hvert som tiden går, og skulle det være full klaff så kan dere nyte det med en gang! Skjønner at det er litt skummelt, men hopp i det! Lykke til Endret 29. oktober 2013 av Aliniane
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #6 Skrevet 29. oktober 2013 Ikke så lett å møtes over en kopp kaffe når vi bor noen timer fra hverandre. Veldig usikker på hvordan det skal løses, skal han være hos meg eller på hotell? Surt å ha et hotellrom om alt klaffer men kjipt å ikke ha det om alt blir feil. Hvordan var det første møtet med deres? Anonymous poster hash: 7bacf...254
Musemorbr / Skrevet 29. oktober 2013 #7 Skrevet 29. oktober 2013 Vi snakket mye på tlf først, så vi var forbi det skriftlige før vi møttes. Vi er begge veldig åpen og ærlig av oss. Dermed ble vi veldig godt kjent før vi møttes, og jeg var trygg på å ha møtt den rette allerede da. Hvis man skal treffe noen man ikke kjenner på den måten, bør det være så uforpliktende som mulig. Avtal et tidsbegrenset treff, med enkel retrettmulighet hvis kjemien bare ikke stemmer likevel.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #8 Skrevet 29. oktober 2013 Ikke så lett å møtes over en kopp kaffe når vi bor noen timer fra hverandre. Veldig usikker på hvordan det skal løses, skal han være hos meg eller på hotell? Surt å ha et hotellrom om alt klaffer men kjipt å ikke ha det om alt blir feil. Hvordan var det første møtet med deres? Anonymous poster hash: 7bacf...254 Ok, da blir det litt verre å ta det på sparket. Mulighet for dagstur? Men å legge inn aksjer for overnatting her eller der er kanskje noe tidlig? Vårt første møte var en kaffekopp en torsdag etter jobb, som endte med en tre timers gåtur. Fredag tok vi en øl ute før han fulgte meg hjem og kysset meg på kinnet Anonymous poster hash: aa539...333
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #9 Skrevet 29. oktober 2013 Hadde håpet at vi skulle bo nærmere slik at det var mulig, men neida, ikke så heldig nei. Tar 2 timer med fly så dagstur er ji mulig ja, men blir dyrt for en kopp kaffe da Anonymous poster hash: 7bacf...254
me_87 Skrevet 29. oktober 2013 #10 Skrevet 29. oktober 2013 Ja jeg har møtt to forskjellige som jeg hadde veldig god kjemi med. Han første bodde så langt unna at selv om begge var veldig forelsket så ble det til at vi møtte hverandre for sjelden pga 8 timers avstand. Han andre var jeg sammen med i ca 6 mnder før det ble slutt. Men da hadde jeg baby som var mye urolig både på dagtid og om natten så hadde dessverre ikke overskudd til forhold. Nå er det ca 1 år siden vi slo opp å skulle gjerne hatt han tilbake.. Vi er fortsatt veldig gode venner å snakker omtrent daglig fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #11 Skrevet 29. oktober 2013 Ja, traff mitt livs store kjærlighet på nett Pratet samme ett år, traff hverandre, og nå har vi vært samboere i 5 år og har verdens fineste sønn! Lykke til Anonymous poster hash: 782f1...790
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #12 Skrevet 29. oktober 2013 Vi bodde i ulike byer da vi møttes. Ca 6 timers kjøretur. Han kom til min by og skulle være dere en helg. Vi snakket masse om det på forhånd og ble enige sammen om hvordan vi skulle gjøre det. Vi ble enige om at om det ikke oppsto noen "romantiske" følelser mellom oss kunne vi likevel klare å "henge" en helg. Han hadde hotellrom. I værste fall hadde han da et sted å "trekke seg tilbake ". Hotellrommet ble stående ubrukt da det endte med full klaff for oss men det kjentes trygt at det ikke var noe forventninger om at han måtte sove hos meg. Lykke til Anonymous poster hash: 9a192...7c5
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #13 Skrevet 29. oktober 2013 Takk Håper og tror det blir fantastisk, er bare så nervøs Anonymous poster hash: 7bacf...254
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #14 Skrevet 29. oktober 2013 Ja, vi har en sønn og har vært sammen i 7 år. Gift i 2. Du kan jo tenke sånn at hvis det ikke fungerer i det virkelige liv så er det jo ikke vits i å kaste bort tid på han. Nok fisk i havet. Anonymous poster hash: c8026...972
Mandala Skrevet 29. oktober 2013 #15 Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Jepp, vi har nå vært sammen i et år og er fortsatt like forelsket begge to. Det var den første daten jeg dro på, og jeg dro bare for å se hvordan det var å være på date. Vi hadde en kjempegod kjemi før vi møttes, men jeg hadde likevel ingen forhåpninger. Det har vært fantastisk helt fra første date Venninna mi derimot har datet utallige menn det siste året og vært uheldig med kjemien med alle sammen. Men jeg tror kanskje hun er litt for opptatt av hvordan hun fremstår, fremfor hvordan hun faktisk er og lever. Og da "matches" man jo sammen med feil type mennesker hvis man er uærlig på profilen sin... Endret 29. oktober 2013 av Mandala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå