Gå til innhold

Hva skal dere gi i julegave til mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha inspirasjon til julgaven til min i år. Så vanskelig å kjøpe til er han! 

Vurderer opplevelse, men vet ikke hva. 

Anonymous poster hash: be1a1...068
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er til kjæresten min og jeg står litt mellom konsertbillett som fås på forskudd eller en bok.. Men egentlig vet jeg ikke om vi skal gi noe til hverandre.

Endret av Mandala
Skrevet

Rosa tøfler!!

Nei, egentlig aner jeg ikke. Mannen min er veldig glad i blomster så kanskje noe flott der. Jeg vet han ønsker seg gavekort/klippekort som kaffe på sengen, datekveld, frikveld, masasje osv, men jeg er ikke helt sikker på om jeg tørr å gi han det igjen...

Anonymous poster hash: 954c4...a70
Skrevet

Playstation 4 :)

Anonymous poster hash: ab4e0...07b

Skrevet

Han er enkel. Det han setter mest pris på er klær.

Skrevet

Vi har akkurat kjøpt oss dyre vinterjakker så det blir årets julegave til hverandre.

Anonymous poster hash: 884d2...ed2
Skrevet

Her var det kun ett ønske: Sonic screwdriver

Skrevet

tipper det blir den kjedelige varianten men jeg vet han trenger det så gavekort på sportsbutikken, han trenger nye trenings sko og nytt tøy til trening men ha kommer  ikke til og kjøpe det selv da økonomien kunne vært bedre ( han liker ikke bruke penger på seg selv før at vi andre har det vi trenger) så derfor så skal jeg "presse" han til det med kortet :)

Skrevet

Min får iPad + tubeskjerf og litt annet.

Anonymous poster hash: 121db...317

Skrevet

Tubeskjerf til en mann???

Anonymous poster hash: 9bbec...567

Skrevet

Tubeskjerf til en mann???

Hahaha :lol: Tenkte det samme! :P

Anonymous poster hash: d4f23...40b

Skrevet

Gå på hvilken som helst herrebutikk, og se at de selger det til menn og :) i omerådet hvor vi bor bruker veldig mange menn det :)

Skrevet

Gå på hvilken som helst herrebutikk, og se at de selger det til menn og :) i omerådet hvor vi bor bruker veldig mange menn det :)

Nå bor jeg i ett område i Norge som anses for og være først ute med siste mote både for menn og kvinner og de fleste liker og vise seg frem, men jeg har enda ikke sett en mann med tubeskjerf!

Skrevet

Iphone 5 eller opplevelse tror jeg.

Anonymous poster hash: 0122b...247
Skrevet

Da bor ikke vi i samme omeråde :)

Skrevet

Tror det blir en kapp og gjerdesag, for det ønsker jeg meg også. Hehe! Men han har sagt han ønsker seg det, og vi trenger det til våren. Og jeg vil ha en kulere enn han vil, jeg er den som var brukt det mest og krever litt mer av den enn han så jeg burde velge den ut. ( han er nemlig litt sur over at jeg er mer handymann og kan mer om slikt enn han. Såhan jobber hardt for å komme på høyde med meg. Ene dattra mi kan mer enn han også, og det er nederlag. Han lærte seg å kjøre gravemaskin siden jeg satt 6 åringen til å grave når vi drenerte huset. Det var så nederlag når han ikke klarte når en 6år gammel jente hadde full kontoll på gravemaskinen. Menn sånn går det når hun nesten er oppvokst i bestefars gravemaskin. Bestefar var mye barnepasser når hun var liten, og han har alltid latt sine barn få lov å prøve seg og da måtte jo barnebarna få lov også.. Bsre litt tidliger enn sine egene barn)

Anonymous poster hash: 3b567...fde

Skrevet

Konsertbilletter og en blazer, dunjakke, hotellovernatting m spa, et par stilige sko- dette ønsker mannen min seg- så da blir det noe av det...

Anonymous poster hash: 6c6cc...cd7

Skrevet

Min ønsker jeg Jean Paul skjorte og genser, så det tror jeg han skal få i år :) 

Skrevet

Weekendtur. Vet bare ikke hvor eller når enda. Ligger en bursdagsgave på etterskudd (kremt) så får legge litt i julegaven ;)

Skrevet

I år blir det - ja - eeeeeeh, vet ikke. Har virkelig ikke begynt å tenke på julegave til mannen enda.

Skrevet

Min mann er verdens vanskeligste å kjøpe gaver til! Jeg gruver meg nesten til jul og bursdagen hans ettersom jeg vil gi ham noe, mens han synes det bare er tullete gaver jeg kommer med. Mulig jeg er dårlig på gaver.. 

Vil kjøpe han treningsklær, men det vil han kjøpe selv. Har sagt at jeg ville gjerne gi ham en ring, men det skal han også kjøpe selv og han nekter jo å si hva han vil ha slik at jeg ikke får kjøpt det. Skulle til tider ønske at han var en skikkelig duppeditt mann for da hadde det jo vært mye enklere! Skulle også bestille billetter til Canada, men det fikk jeg heller ikke lov til. Eneste han ønsker seg er sokker, Yey! 

Men tror jeg skal kjøpe han en spa-time ettersom han elsker å bli massert. Har nesten litt lyst på det også, hihi

Skrevet

Min mann er verdens vanskeligste å kjøpe gaver til! Jeg gruver meg nesten til jul og bursdagen hans ettersom jeg vil gi ham noe, mens han synes det bare er tullete gaver jeg kommer med. Mulig jeg er dårlig på gaver.. 

Vil kjøpe han treningsklær, men det vil han kjøpe selv. Har sagt at jeg ville gjerne gi ham en ring, men det skal han også kjøpe selv og han nekter jo å si hva han vil ha slik at jeg ikke får kjøpt det. Skulle til tider ønske at han var en skikkelig duppeditt mann for da hadde det jo vært mye enklere! Skulle også bestille billetter til Canada, men det fikk jeg heller ikke lov til. Eneste han ønsker seg er sokker, Yey! 

Men tror jeg skal kjøpe han en spa-time ettersom han elsker å bli massert. Har nesten litt lyst på det også, hihi

Du kan jo kjøpe han gavekort, så kan han kjøpe trenings klær for det. Da blir det fra deg likevel :)

Skrevet

Du kan jo kjøpe han gavekort, så kan han kjøpe trenings klær for det. Da blir det fra deg likevel :)

Det var lurt! Takk for tips! :D

Skrevet

Radiostyrt fly.

Anonymous poster hash: d4dac...76b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...