Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 I dag har mannen: kjørt hunden ned til dyrlegen og levert et skjema 7 min unna med bil, gått tur med hunden og vært på jobb. Jeg har: Vært på jobb, vasket opp 3 ganger, ryddet klær, vasket klær, hengt opp klær, ryddet leiligheten, gått tur med hunden, lagd og servert mat til hunden 2 ganger fordi han er syk, ryddet og kastet søppel og returpapir, vasket søppelbøttene og kjøkkenet. Mannen mener det er fair. Det syns ikke jeg. Var en time lenger på jobb. Tar buss så brukte 30-40 lenger tid bare på reiseveien. Sånn er det daglig hos oss. Hvis det er praktiske ting som å skru møbler, fikse, skru osv er det stort sett også jeg som gjør det Anonymous poster hash: 2a170...30c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Nei... Har dere felles økonomi? I så fall må din ekstra time på jobb "regnes med"... Er han ikke enig i at det er rimelig at dere legger ned like mye tid i husholdningen hver? Vel... noter ned time for time, og ta en sjekk i slutten av uken eller måneden.. Høres ut som det blir ganske skjevt, hvis de fleste dager er som i dag... Hvorfor synes han det er fair? Anonymous poster hash: 6423f...5eb
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Nei, dette er overhodet ikke en grei fordeling! Ser ikke du nevner barn, så hvis dere ikke har barn sammen ville jeg seriøst ventet med det til mannen har begynt å bidra mer! Lag en daglig oversikt over hva hver av dere gjør, kanskje han etterhvert våkner opp. Og FOR GUDS SKYLD; kjøp dere oppvaskmaskin Anonymous poster hash: 14f19...6cd
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Vi har felles økonomi. Jeg jobber mest og tjener mest. Har høyere utdanning enn han. Får prøve å lage en slik liste. Det var et godt forslag! Takk! Han syns det er fair fordi han gir faen og ikke ser hva som må gjøres. Vi kan dessverre ikke ha oppvaskmaskin Anonymous poster hash: 2a170...30c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 Lagde liste og han ble dritsur og sa han hadde vært på jobb.......... Anonymous poster hash: 2a170...30c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Lagde liste og han ble dritsur og sa han hadde vært på jobb.......... Anonymous poster hash: 2a170...30c Og det hadde liksom ikke du? Herregud for en smurf han er!!! Anonymous poster hash: 14f19...6cd
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Agreed... Men hva f gjør jeg? Han ble så sur at han skulle sove på gjesterommet... Jeg merker at det er helt greit, men gidder ikke gjøre alt.. Er det fryktelig barnslig å gjemme alle tingene han roter med og nekte å vaske hans tøy? Anonymous poster hash: 2a170...30c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Bare rydd og vask etter deg selv, du.. Når han står der og raser fordi han en stressende morgen ikke har flere rene sokker og boxere så sier du bare rolig at du trodde han hadde vasket selv siden han tydeligvis gjør alt du gjør Om han blir så furten at han legger seg på gjesterommet pga dette så understreker det bare mitt inntrykk av at han er en SMURF! Han virker ufattelig umoden og lat! Anonymous poster hash: 14f19...6cd
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Da prøver jeg det. Nå skal han lufte hunden som straff. Gøy å være sammen med en trassig drittunge Anonymous poster hash: 2a170...30c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Bare rydd og vask etter deg selv, du.. Når han står der og raser fordi han en stressende morgen ikke har flere rene sokker og boxere så sier du bare rolig at du trodde han hadde vasket selv siden han tydeligvis gjør alt du gjør Om han blir så furten at han legger seg på gjesterommet pga dette så understreker det bare mitt inntrykk av at han er en SMURF! Han virker ufattelig umoden og lat! Anonymous poster hash: 14f19...6cd Nå synes jeg du fornærmer smurfene litt altså, de er jo både flittige og arbeidsomme! Til HI, ikke få barn med dette barnet, han har mer enn nok med seg selv.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 Bare rydd og vask etter deg selv, du.. Når han står der og raser fordi han en stressende morgen ikke har flere rene sokker og boxere så sier du bare rolig at du trodde han hadde vasket selv siden han tydeligvis gjør alt du gjør Om han blir så furten at han legger seg på gjesterommet pga dette så understreker det bare mitt inntrykk av at han er en SMURF! Han virker ufattelig umoden og lat! Anonymous poster hash: 14f19...6cd Nå synes jeg du fornærmer smurfene litt altså, de er jo både flittige og arbeidsomme! Til HI, ikke få barn med dette barnet, han har mer enn nok med seg selv. Huff ja, BEKLAGER DET til oppklaring: En smurf tuller mye (som i å smurfe) så derfor ble det til at jeg og eksen begynte å si "slutt å smurfe" som i slutt å tulle, som igjen ble til at en som smurfer (som i å tulle) er en tulling (dette kom da opp under en krangel).. Så dette utviklet seg gradvis fra positivt til negativt..hihi.. Så igjen; beklager å fornærme dere, kjære smurfer Men til hi, du må nesten bare stå på krava! Og som sagr, blir han sur for dette så er han en sm..ehhh... tulling! Anonymous poster hash: 14f19...6cd
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2013 #12 Skrevet 29. oktober 2013 Da prøver jeg det. Nå skal han lufte hunden som straff. Gøy å være sammen med en trassig drittunge Anonymous poster hash: 2a170...30c Lufte hunden som straff? Er det virkelig så ille å gå tur med hunden? Vi pleier å bytte på. Den ene legger barnet og den andre går tur med hunden. Ofte er det å gå tur med hunden det enkleste Anonymous poster hash: a4417...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå