Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg mister store mengder hår på hodet hver dag. Når jeg har vasket håret detter det av masse, og resten av dagen kan jeg ikke ta gjennom håret uten at jeg drar med meg hår. Finner hår fra meg overalt i huset. Er ikke gravid og det er lenge siden fødsel og amming. Jeg mister ikke håret flekkvis. Frisøren snakket noe om shampo som reduserer håravfall, fungerer det? Vitaminer, evn. hvilke? Annet som virker? Trenger gode råd! Anonymous poster hash: ef2cd...c9a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Du skriver akkurat et likt innlegg som jeg gjorde for ett par mnd siden. Jeg begynte med Nioxin shampo og balsam som absolutt ALLE anbefaler, men den var bortkastede penger for min del! Prøvde den i godt over 1 mnd, men nå har jeg gitt opp. Etter en stund begynte jeg på utallige vitaminer (b-vit, c-vit, multi-vit, jern og omega 3), og nå merker jeg enorm fremgang! Har mistet mye mindre hår enn tidligere, og nå er ikke hårbørster full av hår bare jeg grer 1 gang gjennom det. Nå holder det å tømme den for hår 1 gang i uken, mens jeg for 2 mnd siden måtte tømme børsten 3-4 ganger daglig!!! Vet ikke hvilke vitaminer jeg mangler, men har bare peist på. Kroppen skiller ut vitaminene man ikke har behov for, så jeg bryr meg fint lite nå. Håret er hvertfall sluttet å falle av Anonymous poster hash: c4f60...ecb
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 jeg har samme problem, jeg blir bare tynnere og tynnere i håret (som min mor også ble, og det har alltid vært skrekken min å bli så tynn i håret som hun ble).... Neste trekk for min del er å klippe det enda kortere enn det er nå. Nå har jeg en bob til ca 6-7 cm under øreflippene. Jeg har tenkt med noe sånt som: http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Evan+Rachel+Wood+HBO+Post+2012+Golden+Globe+vahLzQcxWLJl.jpg Anonymous poster hash: 2935a...836
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Dette høres ut som meg, bortsett fra at jeg har Alopecia også. Jeg har prøvd diverse shampoer, balsamer, håroljer..u name it.. Men det funker ikke. Har også tatt B-vitaminsprøyter, prøvd ølgjær osv Var hos Apollo hårsenter her om dagen, og der forklarte de at de sjelden har noen god virkning med ekstern påvirkning (altså alt vi smører på) fordi det er hårsekkene som dør og da må det repareres innenifra. Hi; går du på antidepressiva, i så fall, revurder det. Det er det som mest sannsynlig gjør sånn at mitt hår detter av. Sjekk vitamininnholdet ditt og evnt oppsøk en hudlege. Der vil du sikkert få noen gode råd. Vet det er MANGE som for tiden sier de mister masse hår, men er du bekymret, ta en prat med spesialister. Anonymous poster hash: 253a7...ba3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 jeg har samme problem, jeg blir bare tynnere og tynnere i håret (som min mor også ble, og det har alltid vært skrekken min å bli så tynn i håret som hun ble).... Neste trekk for min del er å klippe det enda kortere enn det er nå. Nå har jeg en bob til ca 6-7 cm under øreflippene. Jeg har tenkt med noe sånt som: http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Evan+Rachel+Wood+HBO+Post+2012+Golden+Globe+vahLzQcxWLJl.jpg Anonymous poster hash: 2935a...836 Hvis det er arvelig så vet jeg apoteket selger et produkt som heter noe på M og rogaine, det skal visst være bra.. Anonymous poster hash: 253a7...ba3
Gjest MaJo0812 Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 Nisim er en shampo som funker. Får d iallefall til å se fyldigere ut om ikke annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå