Gå til innhold

har dere alarm på boligen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal få oss alarm m.m nå. Tegnet avtale med securitas. Noen som har dem? Er dere fornøyd?

Anonymous poster hash: 18a9a...826

Skrevet

Nei, har ikke og vil ikke ha.

Anonymous poster hash: 54607...ace
Skrevet

Ja. 

Anonymous poster hash: 7d053...267
Skrevet

Dette lurer jeg på å! Hadde en tråd her om dagen om det selv, med lite respons.

Hvilken pakke gikk du for?

Vi har fått "tilbud" om verisure villa premium til 429 i mnd. Gratis installasjon. Men fant ikke den pakken på nett, og han selgeren mumla så mye og ville ikke svare på spm mine om andre type/billigere pakker så vil sjekke litt mer hos andre eller bytte selger før jeg bestemmer meg:)

Anonymous poster hash: bc776...17b

Skrevet

Nei. Har forsikring:)

Anonymous poster hash: d1fdc...7bd

Skrevet

Forskikring hjelper da ikke om du mister pc med alle bilder, å annet privat som du aldri vil få tilbake. Penger er ikke ALT!!!

Anonymous poster hash: 8f295...20b

Skrevet

Forskikring hjelper da ikke om du mister pc med alle bilder, å annet privat som du aldri vil få tilbake. Penger er ikke ALT!!!Anonymous poster hash: 8f295...20b

Det vil mest sannsynlig ikke alarmen kunne gjøre noe med heller.. ;)

Skrevet

Ja, det har vi og er utrolig fornøyd :) 
Var en gang en fuggel som fløy inn vinduet mens vi var borte, og det tok ikke lang tid før vi hadde telefon fra Securitas og de dro innom for å sjekke. 
Er veldig fornøyd sålangt, og har ikke noe å klage på :)

Anonymous poster hash: 51e23...d50
Skrevet

vi har hatt sector alarm i ca 4 år. bytta til verisure etter at vi fikk en selger på døra, men har sendt angreskjema og går tilbake til sector. 

Anonymous poster hash: 07647...1ef
Skrevet

Forskikring hjelper da ikke om du mister pc med alle bilder, å annet privat som du aldri vil få tilbake. Penger er ikke ALT!!!Anonymous poster hash: 8f295...20b

Det vil mest sannsynlig ikke alarmen kunne gjøre noe med heller.. ;)

Vi har forsikring og alarm. Null problem her!  :)

Skrevet

vi har hatt sector alarm i ca 4 år. bytta til verisure etter at vi fikk en selger på døra, men har sendt angreskjema og går tilbake til sector. 

Jøss, går de rundt fra dør til dør? Det fikk ikke vi. Vi fikk det med i "pakken" til boligen. Har hatt Sector tidligere, men nå Verisure. Har vært fornøyd med begge deler! 

Men er fra person til person da... Hver sin smak!  :)

Skrevet

ja vi fikk selger på døra. Men selger opplyste ikke om at det er 3måneders oppsigelse hos sector og vi ble lovet å få utstyret 1000kr billigere, hadde ikke gått med på å bytte hvis ikke. Men på regninga har vi fått full pris. Og pris pr mnd 429,- 

Men en selger hos sector ringte, de har fått henvendelse fra mange fortvila kunder pga oppsigelse på 3 måneder. Så av de fikk vi nytt tilbud med samme str på alarm pakke til 359 pr mnd. gratis montering. gratis i 7 mnd som plaster på såret og siden verisure har oppsigelse. Men siden angrefristen ikke var gått ut hos oss sliper vi å betale oppsigelse ol hos de. Da bytta vi så klart tilbake uten å gi verisure mulighet til å rette opp i feil. 

Skrevet

Alarmselgere er så utrolig irriterende! Men en ting jeg ikke skjønner er at selger av nytt system skal opplyse om oppsigelsestid hos gammel leverandør? Bør ikke dere ha oversikt over det selv?

Vi har Verisure alarmsystem selv, og om vi er fornøyde eller ikke vet vi (heldigvis) ikke. 

Alarmbrikken er litt treg, så jeg venter bare på den dagen da alarmen utløses fordi brikken ikke funker. 

Har for øvrig også forsikring, men det hjelper veldig lite den dagen en av ungene brenner inne fordi jeg ikke hadde ordentlig alarmsystem...

Vi bor også i en gate med mange hus, og jeg tror alarmen virker avskrekkende av den grunn også. Om alarmen går så vil jo naboene også reagere, og forhåpentligvis stoppe eventuelle "innbrytere"

Anonymous poster hash: a751a...265
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jepp, vi har alarm. Uaktuelt å ikke ha det. 

Sector Alarm, fornøyd med det. 

Skrevet

Har alarm. Fra Securitas. Bruker den mye, også om natta (med fjernkontroll). Alle i familien har hver sin sånn brikke så man slipper å trykke koden. Vi bruker ofte koden likevel, ikke mye stress det.

Vi har to røykvarslere som er koplet til dem også.

Har vært god service fra Securitas. Ikke vært nødvendig med utrykning heldigvis ;)

Anonymous poster hash: 62fdf...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...