Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Føler meg så sliten store deler av dagen, gjør det mest nødvendige og har blitt en mester til å utsette ting. Motivasjonen for det meste er det så som så med. Orker ikke finne på så mye med barna, synes det er godt når de ser barnetv og endelig er i seng..uff.. Har ofte mest lyst til å ikke stå opp, legge meg under dyna og bli der, føttene kjennes blytung ut. Har en travel hverdag, jobber fult og er alene med to barn 100 %. Det i seg selv blir man jo sliten av, men har aldri kjent det sånn før og blir jo litt bekymret. Legen mente jeg kanskje kunne komme å ta noen blodprøver..men tviler på at det er noe å finne der. Noen som har hatt det likens? Har det gårr over? Årsak? Mulig jeg får sjekket opp med legen,men tror det må litt mer til enn bare sjekke blodprosent liksom. Anonymous poster hash: 75321...257
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg blir sliten bare å høre om småbarnsmødre med full jobb og fullt ansvar alene for barna, sånn sliten som ikke blodprøver kan avdekke. Jeg har tatt noen prøver selv nå, pga mye det samme, selv om jeg har en mann som hjelper til masse. Men tror nok ikke de prøvene vil avdekke noe, og eneste medisinen er nok noen formiddager i mørket alene gråtende gjemt under dyna mens resten av hurven er avgårde på jobb, skole og bhg... Håper legen gir meg noen dager å hente meg inn på før det smeller. Lykke til med svar på prøvene dine, og lykke til med deg selv og slitenheten din. Anonymous poster hash: 43885...846
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg føler sånn med deg. Jeg får hjelp, men er stortsett alene med 2 veldig små. Er hjemme i perm, men føler man ikke strekker til. Våken på nettene osv. dyr og ta seg av og hele huset skal ryddes og vaskes osv. Man får aldri hentet seg inn. Du får komme deg til legen ta blod prøver, det kan være NOE. mangel på vitaminer eller jern, samtidig som du er alene om alt. bedre og sjekke enn ikke og gjøre det. Kanskje du kan få en sykemelding en uke eller så, sånn at du får hentet deg inn. Anonymous poster hash: 9d958...d89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå