Gå til innhold

Å sjekke modning..

Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at dette ikke er noe de vanligvis gjør med mindre det ansees som nødvendig? Jeg har en del ubehag nedentil og blir fulgt tett opp nå på slutten pga. en alvorlig sykdom som vi må ta hensyn til før og under fødsel. Jeg skal på sykehuset igjen i morgen på kontroll. Hva tror dere skal til for å få bli sjekka? Hadde vært spennende å vite hvor jeg er i prosessen mtp. sykdomsproblematikken. Blir det dumt å spørre om sjekk? Jeg er 37+5.

Anonymous poster hash: 2cd0b...402

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144092422-%C3%A5-sjekke-modning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har du vel vært på kontroll og muligens spurt? :) Jeg er 38 uker og var på sykehuset på sjekk i går ( pga seteleie) Da spurte legen om jeg ville sjekke åpning, og det ville jeg jo så klart ;) Hadde 1 cm åpning og avkortet livmorhals. Og i natt gikk faktisk slimproppen, tror det hadde noe med at hun røsket oppi der :P

Ååå spennende da :)

Det ble ikke så jeg spurte. Det gikk litt fort med samtaler og undersøkelser hit og dit av andre ting. Men ut fra hvilken karakter kynnerne mine har fått og hyppighet, samt det at jeg av og til får litt vondt heeelt nede i det aller helligste, mente legen at jeg modnes godt nå. Får bare smøre meg med tålmodighet :) Er 38 uker i dag.

Anonymous poster hash: 2cd0b...402

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...