Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Er i uke 37 (36+3), og har hatt masse menssmerter i kveld. Jordmor på føden mente det hørtes ut som fødsel var i gang, men jeg har absolutt ikke tid akkurat nå. Eksamen skal leveres denne uka, og nå er jeg godt i gang med skrivinga , og vil ikke føde nå! Har dusja, tatt paracet, men føler at riene kommer og går som de vil. Det er ikke sammenhengende. Hvordan utsette en eventuell fødsel?? Tips! Er desperat. Anonymous poster hash: c6672...375
Tipptopp Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Er nok ingenting du kan gjøre. Om baby vil komme så kommer baby. Er bare medisiner som kan stoppe dette og selv de er ikke 100% sikre.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Det finnes medisiner man kan få for å stoppe rier, men de virker bare noen ganger, og det er bare kvinner som står i fare for å føde veldig prematurt som får disse medisinene. Du må nok bare la naturen gå sin gang, vil babyen ut nå så er det en grunn til det, da vil den ha det bedre på utsiden og du kan ikke stoppe det. Naturen vet best, og du kan ikke overstyre det. Anonymous poster hash: f032d...5b0
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg kommer aldri til å bruke medisiner for å stoppe fødselen:-) jeg tenkte mer på kjerringråd, hehe. Hi Anonymous poster hash: c6672...375
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #5 Skrevet 28. oktober 2013 kniiip igjen lårene og lat som om det ikke skjer Anonymous poster hash: 1d75e...5a6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #6 Skrevet 28. oktober 2013 kniiip igjen lårene og lat som om det ikke skjer Anonymous poster hash: 1d75e...5a6 Haha! Har faktisk prøvd å late som jeg har det helt fint foreløpig. Kanskje det hjelper litt på psyken ;-) Anonymous poster hash: c6672...375
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #7 Skrevet 28. oktober 2013 Du får ta med deg eksamensoppgaven på føden og barsel. Kan ta tid. Kan jo alltid prøve som en over sier. knipe igjen og tenke på noe annet.. Anonymous poster hash: 254bf...8eb
C&M&H Skrevet 28. oktober 2013 #8 Skrevet 28. oktober 2013 Min siste fødsel startet også den dagen det passet minst. Tok to paracet og la meg og håpte det skulle gå over...men det hjalp ikke gitt!! Så du må nok bare føde om det er det kroppen vil!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #9 Skrevet 28. oktober 2013 Haha, det gjorde jeg når minstemann kom. På fødestua altså, jordmor surna. Hvis fødselen er i gang er det nok dessverre bare å lukke skolebøkene og la naturen gå sin gang. Lykke til Anonymous poster hash: 6260e...5f7
Himmel og hav Skrevet 28. oktober 2013 #10 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg ville satset på å skrive veldig, veldig fort...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #11 Skrevet 28. oktober 2013 Godt å høre at jeg ikke er den eneste som har prøvd å utsette noe man faktisk har gleda seg til :-) Var redd for å få masse kritikk fra fødeklare, hehe. Tips mot å stoppe disse riene mottas fortsatt med stooor takk :-) Hi Anonymous poster hash: c6672...375
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #12 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg ville satset på å skrive veldig, veldig fort... Det er så vanskelig å konsentrere seg akkurat nå dessverre :-( sitter fint i det nå. Siste eksamen før fullført grad, wææææ.. Hi Anonymous poster hash: c6672...375
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #13 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg ville tatt med alt jeg trenger til innleveringen på sykehuset. Jeg har født 4 barn og syns tiden på sykehuset går fryktelig sent. Man får bare ha besøk av pappaen, ellers er man alene (med unntak av den ene besøkstiden). Og er du like uheldig som jeg var med nr 3 så hadde han gulsott og lå i 4 dager i lys. Da kunne jeg ikke engang kose med ham da hadde det vært greit å ha noe produktivt å drive med Men ønsker deg lykke til! Regner med en barnefødsel er en gyldig grunn til å ikke levere eksamen, så hør med skolen Anonymous poster hash: 95434...6cf
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #14 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg er ikke overtroisk eller noe sånt, men likevel er jeg redd for å utfordre skjebnen. Hadde aldri turt å prøve stoppe fødselen, tenk om det er en grunn til at ungen vil ut, at morkaken begynner fungere dårlig f.eks så det kan gå galt om det ikke blir født nå... Du får skrive så fort du kan nå utover natta, og satse på å rekke fristen selv om du får et par dager på sykehuset. Lykke til Anonymous poster hash: f032d...5b0
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #15 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg ville tatt med alt jeg trenger til innleveringen på sykehuset. Jeg har født 4 barn og syns tiden på sykehuset går fryktelig sent. Man får bare ha besøk av pappaen, ellers er man alene (med unntak av den ene besøkstiden). Og er du like uheldig som jeg var med nr 3 så hadde han gulsott og lå i 4 dager i lys. Da kunne jeg ikke engang kose med ham da hadde det vært greit å ha noe produktivt å drive med Men ønsker deg lykke til! Regner med en barnefødsel er en gyldig grunn til å ikke levere eksamen, så hør med skolen Anonymous poster hash: 95434...6cf Får så klart tatt eksamen igjen, administrasjon på uio er kjempe spreke på det. Men problemet er at jeg har begynt med eksamen, og vet ikke om jeg kommer til å ha sterk nok motivasjon til å begynne på noe helt nytt etter fødsel. Fant ut nå at eksamen skal leveres i midten av november, så da har jeg masse tid til å skrive eksamen under barsel. :-) hurra! Hi Anonymous poster hash: c6672...375
C&M&H Skrevet 28. oktober 2013 #16 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg vil nok tro at fødsel blir regnet som godkjent grunn til å levere eksamen litt sent, så du får krysse fingrene for at den lille er en snill sovebaby så du kan levere etter fødsel... Lykke til med alt sammen!!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #17 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg ville tatt med alt jeg trenger til innleveringen på sykehuset. Jeg har født 4 barn og syns tiden på sykehuset går fryktelig sent. Man får bare ha besøk av pappaen, ellers er man alene (med unntak av den ene besøkstiden). Og er du like uheldig som jeg var med nr 3 så hadde han gulsott og lå i 4 dager i lys. Da kunne jeg ikke engang kose med ham da hadde det vært greit å ha noe produktivt å drive med Men ønsker deg lykke til! Regner med en barnefødsel er en gyldig grunn til å ikke levere eksamen, så hør med skolen Anonymous poster hash: 95434...6cf Får så klart tatt eksamen igjen, administrasjon på uio er kjempe spreke på det. Men problemet er at jeg har begynt med eksamen, og vet ikke om jeg kommer til å ha sterk nok motivasjon til å begynne på noe helt nytt etter fødsel. Fant ut nå at eksamen skal leveres i midten av november, så da har jeg masse tid til å skrive eksamen under barsel. :-) hurra! Hi Anonymous poster hash: c6672...375 Hurra!! Så bra da! Da burde det jo ordne seg Lykke til med utdanning og baby Anonymous poster hash: 95434...6cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå