Gå til innhold

Er det andre her med mini mage?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er 22+6 nå, og fortalte til noen på jobb at jeg var 5 mnd på vei.. De trodde ikke på meg! De kunne ikke skjønne at jeg var "så langt på vei", for jeg hadde ikke mage.. Andre som har liten mage, eller er jeg unormal?

jeg er forresten førstegangs og var litt undervektig når jeg ble gravid..

Anonymous poster hash: db903...4d4

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144092373-er-det-andre-her-med-mini-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde motsatt problem, så enorm ut fra starten. Var slank i utgangspunktet og fikk veldig stor mage og kun det. Jordmor reagerte på målet og de sjekket flere ganger om det var noe galt. Venninnen min var som deg, og så kjempe bra ut og jeg var så misunnelig:)

Anonymous poster hash: 8794c...bc1

Helt normalt. Min mage dukket ikke opp før jeg var omkring 30 uker på vei, og så bare litt tykkere ut. Uke 34 kom den endelig "for fullt", men selv da jeg gikk en uke overtid, var det vanskelig å se jeg var gravid med mindre jeg gikk med stramme gensere. 

Jeg var normalvektig fra før.

Anonymous poster hash: ac017...459

Annonse

Gjest usababy

Jeg har heller ikke så stor mage, selv om jeg er gravid med tvillinger. Men de vokser som de skal. Folk er forskjellige :)

Jeg er nå glad jeg ikke er så stor, for det hadde vært tungt. Men vi får nå se utover de siste ukene... Jeg er 27+4 i dag.

Jeg er tredjegangs og magen er nye mindre enn sist. Er 15+5 bare, men den synes såvidt. Sist kunne jeg ikke skjule det lenger i uke 12. Nå ser ikke folk det om jeg har stramme klær en gang. Så er nok ikke noe farlig:) den kommer seg bok. Jeg er også undervektig denne fang, var ikke det sist:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...