Gå til innhold

Mypack eller posten? Synes du begge er like grei når du handler på nett?

Anbefalte innlegg

Jeg jobber med muligheten for å drive nettbutikk. Frakt er jo et tema som kan gjøre forskjellen på om kunden handler eller ei.

For meg vil det være billigere å bruke mypack, derav billigere for kunden.

Hva tenker dere når forsendelser kommer med mypack? Spiller det noen rolle?

Om leveringstiden blir 1-2 dager lengre med mypack, synes du det gjør noe?

Håper mange kan svare så får dere kanskje snart tips om en ny spennende nettbutikk ;-)

Anonymous poster hash: 28b3f...78d

Fortsetter under...

Leveringstiden blir ikke lengre her med my pack, men det er lengre for meg til den butikken som har my pack enn til post i butikk så jeg foretrekker posten, men om det ikke hadde vært årsaken er my pack like bra synes jeg.

Anonymous poster hash: 8f8d5...da6

jeg foretrekker mypack. Da kan jeg betale i kassen, og bruker mastercard eller andre kredittkort om jeg føler for det. Det kan vel variere fra butikk til butikk altså, men i min er det slik. Vi har post i butikk også, men der kan man ikke bruke kredittkort. Leveringstiden er veldig kjapp er min erfaring.

Må du velge en av delene? Eller kan du la kunden velge selv?

Det lønner seg mest å ha en leverandør på frakt grunnet hentegebyr hos butikken osv. Bor et godt stykke unna postkontor så uansett må jeg bestille henting, jo flere pakker, jo flere til å dele utgiften ;)

Supert at så mange liker Mypack, trodde det var en tungvint lillebror til posten. Så feil kan man ta! :-)

Annonse

Jeg unngår mypack fordi butikken jeg da må hente i ligger en evighet unna og jeg må lete rundt etter betjening som må hjelpe meg og rote frem pakka på lageret (ingen skranke). Sånn bortsett fra de har jeg ingen problemer med mypack

Jeg unngår Mypack, for da må jeg hente i en annen butikk enn der vanlig postpakkene kommer til. Må kjøre ca 10 min lengre i en retning jeg aldri skal forbi, så synes det er litt tungvint.

Anonymous poster hash: d3d34...f38

jeg handler både hos mypack og hos posten, men mypack er litt lenger å gå til for min del :) likevel synes jeg ikke det er så stor forskjell.

en ulempe med mypack er at en må hente selv og vise leg, mens på posten kan feks. samboer hente for meg.

men det er da svært sjelden man ikke har anledning til å hente selv, og det går jo alltids an å skrive en fullmakt eller hva det nå er...

Annonse

Jeg bor så sentralt i Oslo at både posten og MyPack ligger et minutt unna hjemmet mitt, praktisk talt. Derfor er begge deler greit nok, men jeg foretrekker posten nettopp fordi jeg da kan få mannen til å hente pakker for meg. MyPack utleverer kun ved legetimasjon, og det synes jeg er litt tungvint. Men ikke nok til at jeg ikke ville ha bestilt varer som leveres med MyPack, det gjør jeg tross alt til stadighet. :)

Anonymous poster hash: 6ccdd...49a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...