Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Skal i begravelse på torsdag. Kan man gå i knekort svart kjole? Eller bør jeg ha fotsidt skjørt? Kjolen går akkurat over kneet, helt enkel kjole, ikke særlig utringet og med 3/4 arm. Tenkte å ha svarte strømpebukser med rutemønster i, som ikke er særlig gjennomsiktige og en kort bolero. Anonymous poster hash: 69a8e...80b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Synes det er helt greit. Anonymous poster hash: fb8dc...94f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Synes det er helt greit. Anonymous poster hash: fb8dc...94f Takk. Da satser jeg på kjolen. Anonymous poster hash: 69a8e...80b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Ned til kneet eller lengre er vel vanlig "etikette", men lårkort blir litt i overkant. Gå for det antrekket du Mine bein er ikke konstruert for lårkort. Men tar nå med skjørtet for sikkerhets skyld - skal i begravelse i en annen by og må overnatte. Anonymous poster hash: 69a8e...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå