Gå til innhold

Liker du lutefisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal spise det for første gang i dag. Kjenner jeg er skeptisk

Anonymous poster hash: 608ac...450
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, jeg ELSKER det!

Pass på å lage munnfuller med både fisk, potet, erterstuing og baconfett samtidig. Ha på pepper, og salt hvis det trengs.

Anonymous poster hash: 8c72d...30a
Skrevet

Elsker lutefisk :)

Ha på litt fett/smør og strø på pepper og bacon. Ha et åpent sinn:)

Skrevet

Elsker lutefisk!

Bruk mye tilbehør de første gangene. 

Skrevet

Å, jeg ELSKER det!

Pass på å lage munnfuller med både fisk, potet, erterstuing og baconfett samtidig. Ha på pepper, og salt hvis det trengs.

Så vidt jeg har forstått så er det det som er cluet ja. Du må skylle fisken ned med bacon og ertestuing for at det skal bli etendes.

Selve fisken smaker, i beste fall, bellmann!

Skrevet

Smakar heilt greit, ikkje så ille som eg trudde på førehand, men eg grev nok djupast i grytene med tilbehør!

Skrevet

Å, jeg ELSKER det!

Så vidt jeg har forstått så er det det som er cluet ja. Du må skylle fisken ned med bacon og ertestuing for at det skal bli etendes.

Selve fisken smaker, i beste fall, bellmann!

Nei, nei! Det er fisken med pepper på som er god. Men for de som ikke har smakt det før så er det kjekt å fylle på med tilbehør i starten. 

Skrevet

Lutefisk er en av de få tingene jeg absolutt ikke liker.

Skrevet

Aldri smakt og kommer heller aldri til å smake det.

Men det som jeg hadde gjort om jeg hadde fått det servert er å ta bittelitt fisk og ta alltid litt tilbehør sammen. Da hadde jeg nok fått det ned om jeg ikke likte det.

Anonymous poster hash: be82b...36b
Skrevet

Begynte å like det for et par år siden (hatet det før det). Gleder meg til å spise det om ikke for lenge!

Anonymous poster hash: 44b13...9fc
Skrevet

Det er helt ok. Ingen høydare når jeg får det servert, selv om jeg er veldig glad i fisk ellers.

Skrevet

Beste som fins! Lag den så d blir fast i fisken, og med masse godt tilbehør! Nam!

Skrevet

Gled deg :) Det er kjempegodt!

Skrevet

Elsker det! :D

Lager det aldri selv, men får det når jeg besøker mamma og pappa :) Er i tillegg fast tradisjon på julaften :D

Om den er mye lutet er den ikke så veldig god, smaker veldig lite da. Så liker at den er litt fast og litt lutet :)

Anonymous poster hash: 6edaf...c05

Skrevet

Elsker det, men føler det er tomt og rart uten bacon, så mange år siden jeg har spist det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...