Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 Siste mens var en gang før 1.sept.. Har tatt tre tester og alle er negative. . Nå er jeg redd det er noe som er galt :/ legetimer har de ikke før om to uker.. det synes jeg er utrolig kjipt. Anonymous poster hash: 610e8...5cc
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Hvis du forsøker å bli gravid, så blir kroppen ofte påvirket av dette. Med engang jeg begynte prøvingen, så ble min menstruasjon både 8-9 uker forsinket. Men, alt var helt normalt. Så det er nok ingen fare Etter noen mnd stabiliserte den seg igjen, og jeg ble gravid Anonymous poster hash: 04a92...b41
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2013 #3 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg hadde ikke mens på et helt år jeg. Trente veldig mye, og det påvirket tydeligvis systemet. Savnet ikke mensen i det hele tatt jeg. Egentlig så tenkte jeg vel ikke så mye over det heller. Har aldri hatt problemer med å bli gravid i ettertid. Anonymous poster hash: da016...b36
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 28. oktober 2013 #4 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg prøver egentlig ikke å bli gravid. Så er kanskje ønsket om å være det likevel som påvirker meg. Takk for svar dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå