Gå til innhold

Barn med psykiske problemer? Hva tenker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om et lite barn som hele tiden snakker om at h*n liker at andre har det vondt, skal le i begravelsen til den og den, at h*n hater slik og slik og erter andre unger i skjul til de blir sinte og slår til barnet, slik at de får kjeft.

Varselsignal?

Anonymous poster hash: dcf90...e60
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at det er noe alvorlig galt ett eller annet sted.. Enten i familien eller hos barnet.. Kommer jo litt an på alder, om en 3åring sier slikt, så vil jeg tro at det kommer fra et sted.. Foreldre eller andre som sier slike ting, og da er det ille, og bør gjøres noe med.. En 8åring som hadde sagt det, hadde trengt psykologhjelp....

Anonymous poster hash: 87928...b9a
Skrevet

Det er barnet til noen i min omgangskrets, og jeg synes barnet har vært ...rett og slett litt creepy fra starten, om en kan si slik om barn. 

Kunne fra starten ta opp en gjenstand som betydde mye for en, se på deg mens barnet ødela det, for så å le.

Eller snakke i månedvis om et barn som h*n fikk til å gråte, og hvor morsomt det var.

Anonymous poster hash: dcf90...e60
Skrevet

Ups, postet visst før jeg hadde skrevet ferdig.

Til HI: Det kommer nok litt an på alderen, barn kan si at de "hater slik og slik" uten å forstå betydningen av ordet, men de har hørt det fra voksne.

MEN at barnet prøver aktivt å få andre barn til å gråte og snakker lenge om det etterpå synes jeg ikke er positivt. 

Hva sier barnets mor?

Skrevet

Varselsignal hvis det er den generelle oppførselen.

Skrevet

Synes det høres ut som barnet sliter med noe, og "gjemmer seg" bak disse uttalelsene. Hn sier disse tingene for å skjule hvordan ting egentlig er. 

Men det kommer jo an på hvor gammel barnet er. Er det en 3 åring, ville jeg trodd det hele var ganske uskyldig fra dens side, og at hn kanskje har hørt det fra andre. 

Anonymous poster hash: 5dd9f...38b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...