Gå til innhold

Våken fra 3.30 hver eneste natt...HJELP!!

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg gjøre nå da??

Snuppa har begynt å våkne hver eneste natt midt på natta,og da er hun våken i 1-2 timer.

Hun legger seg greit mellom 18-19, får pupp sånn i 23-24 tida og sover nå(endelig!!)uten å våkne fram til halv fire...og da ligger hun å skråler/synger/hyler/gråter/lager generelt mye lyd...

Dette har pågått i ca 3 uker 

Jeg kjenner jeg blir snart gal,for jeg skjønner ikke hva jeg kan gjøre med det...Hun er rett og slett våken!

I natt ga jeg henne mat ,men det hjalp ikke i det hele tatt. Etter at hun var ferdig med å spise,var hun fortsatt lys våken.

Jeg gir smokk, tar henne ikke opp, gir vann,stryker litt på henne,ignorerer henne...ingenting hjelper.

I natt må hun legges på eget rom,for hun holder både meg og pappan våken.

Noen med noen gode ideer??

Fortsetter under...

Vi har det også sånn. Ikke hver natt, men flere netter i det siste. Jeg har ingen råd til deg - aner ikke hvordan jeg skal få slutt på det.

Jeg pleier å ignorere det så godt jeg kan, gir bare smokk når jeg hører at det er nødvendig og så prøver jeg å sove mens tuppa surrer, men det er letter sagt enn gjort.

Håper bare det går over snart.

Det skjer jevnt og trutt her også, slå Snuppa er nå 8 mnd.. Hvor gammel er din? Sist periode som var vanskelig ente med at hun begynte å Åle seg fremover.. Så kan hende det er utviklingsprang ?

Her ender jeg som regel med å ta Snuppa ut i stua, legge henne i vogna og sove på sofaen, slik at pappa for sovet., har ikke eget soverom til henne før vi flytter,, hun roer seg raskere i vogna så da får vi litt ekstra søvn alle mann...

Annonse

Det skjer jevnt og trutt her også, slå Snuppa er nå 8 mnd.. Hvor gammel er din? Sist periode som var vanskelig ente med at hun begynte å Åle seg fremover.. Så kan hende det er utviklingsprang ?

Her ender jeg som regel med å ta Snuppa ut i stua, legge henne i vogna og sove på sofaen, slik at pappa for sovet., har ikke eget soverom til henne før vi flytter,, hun roer seg raskere i vogna så da får vi litt ekstra søvn alle mann...

Hun er 5 mnd. Synes liksom ikke det skjer noe spesielt motorisk heller med henne(hun er litt treig i grunn) så jeg skjønner ikke om det skulle være problemet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...