Gå til innhold

flere med sex problemer?

Anbefalte innlegg

Velger å poste denne som anonym :P er i uke 34 og det har vært slik i to uker. Vi prøver å ha sex men uansett hvor tent jeg blir er jeg like tørr som en ørken. . Utrolig frustrert. Under livet er jo litt annerledes mtp at jeg er hovenbkan det ha noe å bety kanskje.

Er det noen som har det likedan? Evt hva gjør dere?

Anonymous poster hash: 47cd0...1f7

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144092226-flere-med-sex-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det omvendt! Er nå i uke 39, og vi har aldri før hatt så bra sexliv, hvertfall ikke siden de første månedene da vi ble sammen! :P Selvfølgelig er det nå en utfordring med tanke på at magen er ganske i veien og diverse smerter i bekken. Men her er det hvertfall ikke ørken! Men før svangerskapet var det like tørt som sahara hos meg! Det er jo ikke værre enn å kjøpe glidemiddel man kan bruke når lysten melder seg? :) Før brukte vi dette hver gang! Og nå kan jeg ikke huske sist vi måtte bruke det ;)

Anonymous poster hash: 9ddee...d7f

Ta det helt med ro HI. det er helt normalt! =) har vært sånn i alle mine 4 svangerskap. det føles veldig lite sexy med et hovent underliv også. føler alt ramler ut snart. hehe.. og smøring produseres ikke lenger av seg selv. magen er i veien og jeg kan ikke ligge på ryggen som da er den stillingen som jeg liker best. ååhh.. vi prøvde i går vi, endte med at jeg gav opp fordi det var så frustrerende å ha lyst i hodet men kroppen ble ikke med! :(

Annonse

Har gitt beskjed om at det ikke blir mer sex før etter fødsel... Alt er opphovnet + hemorrider + ørkentilstander og i tillegg skal jeg liksom bakse rundt med diger mage og halsbrann. Orker ikke. Punktum. Heldigvis har mannen full forståelse :)

Anonymous poster hash: 0b243...2ec

Godt det ikke bare er meg med ørkentendenser og opphovnet underliv (å være gravid er "bærre lækkert")..

Neida, så her har vi klart å gjennomføre sex sånn sirkus 1 gang i uka, men nå begynner det å bli noen dager siden. Er også helt herlig når man endelig har kommet seg oppå og så begynner krampene i leggene og rumpa å komme så jeg nesten hopper av gubben igjen.. Stakkars fyr sier jeg bare :P 

Kan si jeg gleder meg litt til å få tilbake kroppen min, er ikke bare bare å føle seg udugelig i senga helt plutselig. Og nesten be om at det blir en kjapp en :P huff..

Hva er sex? :-p Her er det så lenge siden at jeg tror nesten jeg er blitt jomfru igjen, haha. Har absolutt ikke lyst, liker ikke den store magen, føler meg usexy og fæl. Har en forståelsesfull mann som bare venter og venter, hehe. Uke 37 nå, ikke lenge til :-)

Anonymous poster hash: 15ed5...671

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...