Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er i uke 31 godbit noen uker har jeg i perioder følt at jeg ikke får puste skikkelig.

Er verst når jeg sitter. Går jeg så er det normalt,,, er slitsomt og får litt småpanikk innimellom ! Føler dere andre sånn ?? Håper magen synker etterhvert og at det bedres

Fortsetter under...

Jepp, har ligget inne på overvåking for det til og med. Det begynte å gi seg i uke 35-36 her, føler meg bedre nå. Jeg fikk nok oksygen, men det føles som man ikke gjør det. Føler med deg :) Hold ut! Magen er høyest i uke 35.

Annonse

Jeg har det også sånn. Årsaken er lavt jernlager så det kan jo være grunnen hos deg også ;) blodprosent og jernlager har visst noe med oksygen transportasjonen i blodet å gjøre. Jeg holdt på å besvime hele tidenog følte med skikkelig dårlig! Nå er jeg bedre etter fjorten dager på jern :)

Jeg har det også sånn.. Noen dager verre enn andre. Mini har festet seg og magen har sunket litt ned, men er ikke blitt bedre føler jeg.. :/ innmari slitsomt

Tok blidprisenten i uke 32 og den var på 10,9. Det var bra sa legen. Men når jeg var hos jordmor i dag reagerte hun på at den var lav og at jeg ikke har tatt jerntilskudd og anbefalte meg og ta det....Kanskje det er årsaken her også da?? Skal jeg ta jerntabletter da eller? Redd for å ta for mye.. Er vel ikke bra det heller?

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...