Gå til innhold

Barnehagesekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som bruker sekk til barna har barnehagen hver dag

Hva er det dere har hatt i sekken?

Min har sekk med de dagene de skal på tur. Ellers har vi bare matboksen i hånda.

Er det noe jeg har gått glipp av? Som man burde ha med hver dag?

Anonymous poster hash: 8af93...754

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker sekken til og ta med skifteklær til barnehagen, og eventuelt solkrem/kuldekrem, støvler, regntøy, dress osv.

Anonymous poster hash: 59470...625
Skrevet

Matpakke, flaske, ofte noe skift eller ekstra votter eller noe. Er mest det at jeg syns det er noe herk å gå og bære løsøre i henda. Men jeg ser flere som gjør det, og andre har sånne store poser med klær og sånn. Gjør det du syns er best. :-)

Skrevet

Vi tar stort sett sekken med hjem bare i helgene, hvis ikke det er noe skittentøy. Skal vi ha med skittent tøy hjem og nytt skift i bhg dagen etter, så synes jeg det er greit å bruke sekken. :)

I helgene er vi mye ute hjemme, så da bruker vi sekken til å ta med hjem luer, votter, jakker osv, så vi er sikker på vi har nok, selv om vi har noe hjemme også. ;)

Anonymous poster hash: bec5d...ea2
Skrevet

har den til og ta med skittent tøy hjem og rent tøy tilbake (noe som er hver dag) og matboksen.

Skrevet

Har en del ekstratøy i barnehagen. Pluss Regntøy og annet yttertøy.

Er sjeldent det er skittent tøy som må tas med hjem faktisk. Når det er, blir dette lagt i poser. Samme med yttertøy om dette skulle være veldig vått. Når yttertøyet trenger vask, henger det poser i gangen som vi har det oppi på vei hjem.

Egen flaske til vann har de stående i barnehagen så trenger ikke tenke på drikke i den forstand.

Men nå har jeg jo med baby i barnevogn så er masse plass til å bringe div i denne da.

Takk for svar :-)

Hi

Anonymous poster hash: 8af93...754

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...