FruRikstadPfefferkorn Skrevet 28. oktober 2013 #1 Skrevet 28. oktober 2013 (endret) Jeg vet at TR er rett rundt hjørnet. Antar at hun kommer på et uønsket besøk enten ikveld eller imorgen, ihvertfall senest på onsdag. Etter å ha gått på akupunktur og ellers alternative behandlinger, ser vi oss nå klare for et nytt IVF forsøk. Og vi håper så inderlig at vi rekker et forsøk før jul. Men problemet vårt er at jeg skal på ferietur med moren min i slutten av November og blir borte i 10 dager. Slik jeg ser det, så kan det gå akkurat på grensen. Må jo uansett høre med Ullevål. For hvis jeg tar sikte på at TR kommer på Onsdag, så skal jeg starte på spray 18/19 november. Jeg reiser til Gran Canaria 27 november og kommer tilbake 06 desember. Og hvis jeg da skal gå på spray i 3 uker, så skal jo dette gå veldig fint, eller? Er dog litt usikker på om de kommer til å sette meg på kort regime istedet denne gangen. Men det skal jeg jo forhøre meg om når jeg ringer inn menstruasjons dagen min. Jeg kjenner jeg ikke har tålmodighet til å vente til over nyttår med et nytt forsøk. Men hvis det kræsjer helt med turen, må jeg jo bare bite i det sure eplet. Går ikke å avbestille turen dessverre.... Endret 28. oktober 2013 av Fru Rikstad Pfefferkorn
Tidenerinne Skrevet 28. oktober 2013 #2 Skrevet 28. oktober 2013 Hvis du må på spray er det ikke noe problem å gå noen dager ekstra på spray før du begynner på sprøyter, så bør det iallefall ikke være noe problem. Hvis du skal på kort regime kanskje du kan starte på sprøyter allerede nå på 3 mensdag, så rekker du det før turen. Håper du får det til nå før jul :-)
FruRikstadPfefferkorn Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2013 Takk Tidenerinne. Blir visst langt regime og de har allerede bestemt at jeg skal gå litt lengre enn sist på nesesprayen. Så enten blir det uttak og innsett før jul, eller så blir det rett over nyttår. Blir spennende!
Pion Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Takk Tidenerinne. Blir visst langt regime og de har allerede bestemt at jeg skal gå litt lengre enn sist på nesesprayen. Så enten blir det uttak og innsett før jul, eller så blir det rett over nyttår. Blir spennende! Hei, har du kommet i gang med nesespray ++?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå