Gå til innhold

kan ikke tro t det er mulig å være såååå sykt kvalm så tidlig i graviditeten!!

Anbefalte innlegg

Jeg kastet opp to dager før ikm, og siden har jeg bre fortsatt... det foregår til alle døgnets tider. Har foreløpig klart meg på jobb, men det varer ikke lenge... I tillegg mistenker jeg at blodtrykket er lavt... flere som har /har hatt det som meg?

Anonymous poster hash: 79ed7...114

Fortsetter under...

jeg ble ikke kvalm før uke 6-7... og nå er jeg enten kvalm fordi jeg kaster opp alt jeg spiser og jeg er utsultet.. eller fordi jeg har spist... og juice får jeg ihvertfall ikke i meg.. eneste jeg får i meg er brødskiver. kjente lukten av nudler og var sikker på at det skulle ta knekken på meg..

dette virker ikke som en god ting for meg siden jobben min består av kundebehandling og matlaging.......

79ed7...114 [/acronym]

Føler så med deg!!! Ble kvalm i uke 6-7, og det er døgnet rundt her også. Må ty til postafen på det verste her, hjelper litt, men blir så trøtt.... Prøver også ut B6 vitaminer, litt usikker på om jeg synes det virker noe særlig... Man kan ikke gjøre annet enn å bite tenna sammen og håpe det går over snart. Og det er jo et godt tegn for at fosteret lever og vokser! :) for min del lettet kvalmen litt når jeg var i 10de uke, og ble nesten borte i uke 13-14:) Masse god bedring!!!og medfølelse sendes din vei:)

Jeg er i uke 8, vært kvalm siden uke 6.. Mista kvalmen en dag og ble livredd, men skal si det var deilig uten.. Nå får jeg ikke i meg noe igjen, og kaster opp av at mannen spiser og lager mat som lykter.. Jeg kaster også opp av parfyme lukten hans, og å åpne kjøleskapet kan jeg bare glemme... Noen med tips? Spiser kjeks, men hjelper lite..

Kjekt å skifte bleier på minsten for tiden, det skal jeg love... Idag måtte jeg vekke mannen for at han måtte ta hånd om den oppgaven. Er det ikke noe som hjelper. B6 skal jeg prøve, A_K, prøver alt nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...