Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Skrevet 27. oktober 2013 Ja, hva tenker dere ang dette? Er jo snakk om mye utroskap her... Er det naivt å ikke forvente utroskap? Anonymous poster hash: b7b14...ff0
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Skrevet 27. oktober 2013 Om man går å forventer utroskap, så bør man vel heller holde seg singel. Er min mening.. Men samtidig bør man vel ikke se det som fast satt, at partneren aldri kommer til å være utro, for slikt kan jo oppstå. Her er forholdet vårt godt, jeg forventer ikke utroskap, jeg forventer trofasthet, men man vet jo aldri. Anonymous poster hash: 51300...a70
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #3 Skrevet 27. oktober 2013 Jeg ville aldri gått inn i et forhold med en mann jeg trodde kunne komme til å være utro! Når det er sagt så tror jeg det er naivt å tro at det aldri kan komme til å skje. Det betyr ikke at man går og forventer det. Men det er vel ingen motsetning mellom de to. Man kan godt være realist og likevel leve som om det aldri kommer til å skje. Skal man gå rundt og være redd for at det skal skje ender man jo fort i et sjalusimønster hvor man kanskje stadig går og sjekker den andre, og det vil aldri være bra for et forhold. Anonymous poster hash: 86ea3...635
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå