Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #1 Del Skrevet 27. oktober 2013 Våknet til en knallrøde dag. Var helt sikker på at NÅ var det gjort. Kjente "alle" tegn. Var hissig og gråt av ingenting, full av kviser, uvel i flere dager på rad...var rett og slett skråsikker på at her ble det baby. Ble skikkelig lurt av huet der ja. I dag var det ikke mye vits å teste. Er så utrolig skuffa. Vet at det ikke er uvanlig å prøve en stund, men akkurat i dag hjelper det lite. Jeg har barn fra før, så vet jo at jeg kan få. Det er 6 år siden sist jeg var gravid, men er da vel ikke helt utgått på dato;) Gleder meg til bedre dager enn i dag. I morra skal jeg spise sushi, rakfisk og drikke rødvin til den deilige mat. Alt sammen bare i ren protest mot det kjipe egget som ikke vil bli befruktet;) Anonymous poster hash: 8ffd9...adc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144092165-skuffende-r%C3%B8dedager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2013 #2 Del Skrevet 27. oktober 2013 Våknet til en knallrøde dag. Var helt sikker på at NÅ var det gjort. Kjente "alle" tegn. Var hissig og gråt av ingenting, full av kviser, uvel i flere dager på rad...var rett og slett skråsikker på at her ble det baby. Ble skikkelig lurt av huet der ja. I dag var det ikke mye vits å teste. Er så utrolig skuffa. Vet at det ikke er uvanlig å prøve en stund, men akkurat i dag hjelper det lite. Jeg har barn fra før, så vet jo at jeg kan få. Det er 6 år siden sist jeg var gravid, men er da vel ikke helt utgått på dato;) Gleder meg til bedre dager enn i dag. I morra skal jeg spise sushi, rakfisk og drikke rødvin til den deilige mat. Alt sammen bare i ren protest mot det kjipe egget som ikke vil bli befruktet;)Anonymous poster hash: 8ffd9...adc Kast inn på litt spekemat og noen spreke upasturiserte oster i samme slengen! Og lykke til i neste pp! Anonymous poster hash: 3deef...547 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144092165-skuffende-r%C3%B8dedager/#findComment-145806606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå